Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

The Nakey Song

2011-05-23

Tack Cajsa för tipset :D



Postat av Linnea

http://aspointlessasthewhitecrayon.tumblr.com/post/5508887606/onedirections-fuckyeahbieberordie



Här är en bild på nialls fot, hehe. Kanske lite svårt att se, men ja :)

Datum: 2011-05-23 | Tid: 18:08:52
Blogg: http://linneabravo.blogg.se/
Postat av Sofia

Hej!



Tack för en grymt bra blogg! Älskar One Direction men fick aldrig chansen att träffa dem när de var här i Sverige :/ men jag har en fråga. Jag har sett flera klipp(funny moments m.fl) från en video då alla har på sig en onepiece och de svarar på en massa frågor och då skämtar även Louis om att svampen var en fungi. Skulle jättegärna vilja se hela den videon men hittar den inte någonstans, jag undrar om ni skulle kunna lägga upp den om ni vet vilken jag menar?



Tack igen :D

Datum: 2011-05-23 | Tid: 18:40:06

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?