Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Personliga åsikter..

2011-05-16

Okej jag har hört det här och jag hoppas att in läser och tar åt er. Kommentera gärna vad ni tycker om saken :)

Det var ett par tjejer som satt utanför studion Cosmos, dom visste att 1D var där inne men när ett par andra tjejer kom sa dom att dom inte var där. Dom som visste att dom var där inne fick senare träffa alla killar. Jag tycker att det är riktigt dåligt av dom här tjejerna.. Alla har väl lika stor rätt att träffa dom? Alla vill det lika mycket! Jag hoppas att ingen annan gör något sånt här eller tycker att det var rätt, om det är er själv jag nu pratar om eller ni hade gjort samma sak.. Tänk över det en gång, tänk om det hade vart ni som vart iväg lurade...
Alla borde få chansen att träffa dom, vi är alla fans för samma grupp. Vi borde ta hand om varandra!




Postat av Monica

ASSÅ!! fy fan vad jag är arg på dom JÄVLA HOR** !!!!UYFTIOBH fett taskigt utav dom, blir så jävla lack, fattar inte hur dom kan göra något så lågt... asså iåupyvotirxuezxtfcigvhblj!!! :@

Datum: 2011-05-16 | Tid: 19:03:38
Postat av Linda

elakt :( men tur att ni fick träffa de!!! :)

Datum: 2011-05-16 | Tid: 19:23:56
Blogg: http://dancingallday.blogg.se/
Postat av Anonym

OMG nu blir jag så sjukt jävla arg. Det där är inte ens den riktiga historien, jag kan berätta hur den gick till.



Jag och min kompis hade suttit utanför och väntat å väntat. Sen kommer tre tjejer och vi skulle precis gå då. Då säger vi till dem att vi kanske skulle till Karlberg till en studio som hette typ Astream eller något, för att det var där en tjej sa att dem annars skulle vara om dem inte var på Cosmos. Då sa vi det till tjejerna men först innan skulle vi hem till min kompis pappa som bor i skärmabrink. Då gick dem andra tjejerna till tunnelbanan och åkte mot karlberg medans jag och min kompis gick upp till hennes pappa där vi var ett tag. När vi varit där ett tag o varit inne på datorn och letat lite ringer våran kompis som också gillar 1D och säger att dem är i Cosmos studio just nu för att hon ringde in dit (smart gjort) så då gick vi ner dit och pratade med en kille som sa att dem faktiskt var där. Då kände vi oss såklart lite skyldiga fast vi tänkte ju som sagt åka till karlberg ifall våran kompis inte hade ringt till oss? Så det var ju också lite deras fel för dem kunde ju ringa in dit och jag kan bara påminna om att vi aldrig skulle göra något sånt. GAH! Det här gör mig bara så frustrerad för har fått så mycket hat pågrund av det här och blir bara så förbannad för ingen vet den riktiga historien förutom dem där idiotiska tjejerna som sprider helt jävla fel historia vilket gör mig sååå pissed! Såhär är den riktiga storyn, you don't have to believe it. Men det var så det gick till!

Datum: 2011-05-16 | Tid: 19:33:55
Postat av cajsa

FAN VA SUR JAG BLIR NU

Datum: 2011-05-16 | Tid: 20:01:45
Blogg: http://snicks.blogg.se/
Postat av Tilde

Vilken dag var detta ? Som ni fick träffa 1D?

Datum: 2011-05-16 | Tid: 20:54:12

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?