Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Niall äter mycket.. men ändå är han så smal :D

2011-05-11

Först idag twittrade han:



"Hur är det med alla? jag är såå trött.. och hungrig(som vanligt) kanske tar en 'cheeky pot noodle' hehe "

Han svarade en på twitter idag:



"Ska till Subway, har inte varit där på evigheter.. ifall jag kunde åka till nandos (en engelsk kyckling restaurang som inte finns här) så skullle jag..."

"Allt du äter, varför är du inte fet??"

"Jag har ingen aning.."

Hahahaha aw Niall då :D Fast det är ju sant, han äter ju mycket men är ändå så smal, undrar varför haha. OCH sen vill jag bara säga att NIALL HAR VARIT PÅ SUBWAY I SVERIGE !!! wihooo, älskar att dom är här!!

I alla fall, här är lite bilder på niall när han äter ;D


 

 



Postat av Elin

så himla söt:D

Datum: 2011-05-11 | Tid: 19:36:44
Blogg: http://theincredible.webblogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?