Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Haha Hannah! XD

2011-05-24

Det var en tjej på twitter som hade en profilbild på Hannah och Louis och påstådde att hon var Hannah. Alltså skrev hon massa om att hon var tillsammans med Louis när det egentligen var Hannah på bilderna. Då skrev en till Hannah och berättade om det, jag döör hennes svar :')



"HANNAH det var en person som twittrade för någon dag sen att hon var Louis flickvän med din bild, jag dog nästan!oxox"

Hannah:

"Den fräcka apan x"

HAHAHAHAH jag döööööör hannah är för skön :'D



Hihi aaw, jag gillar att slänga in bilder på dom två tillsammans i inläggen :')



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?