Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Cajsas One Direction Experience!

2011-05-23

Här är Cajsas 1D experience, henned blogg hittar ni HÄR :D




Det hela började med att jag började gilla 1D i mars, sen tittade jag på bilder, videoklipp på YouTube och sånna saker. Sen i april började jag läsa en fan blogg (OneDirectionSwe.blogg.se) och då var det som One Direction Infection tog över.
En kväll gick jag in på den bloggen och så stog det att dom skulle landa i Stockholm, jag fick fnatt och började göra ljud och hoppa i sängen av glädje. Så jag ringde min kompis och sa att vi måste leta i olika studios dagen efter, det gjorde vi.. hittade vi dom? nej. Vi fortsatte att leta och min pappa skjutsade mig överallt för jag har en viss blod/immun sjukdom som vissa av mina bloggläsare vet om. slutet av veckan och sen gav vi upp för alla sa: De åkte hem i söndags. Jag brast ut i tårar och sa: Det här får bara inte hända! Nej nej nej! Men då fick jag veta att de skulle åka hem på lördag veckan efter!
På måndagen så letade jag och min kompis Zara överallt! Men sen så bestämde vi oss, men på tisdag sticker vi in till stan! (jag bor i Täby 30 minuter utanför Stockholm city) Och när jag och Isabelle är påväg in ill stockholm så ringer min kompis Zara mig..:
-Cajsa! Assa, du kommer aldrig tro vad som nyss hänt! (hon grät)
-Vad har hänt?
-Vi träffade Liam, vi träffade honom.. vi vet vilket hotell dom bor på!!!
-VAH?! Vilket hotell?

-Hilton hotell vid slussen!
-Okej! Vi sticker dit!


Vi stack dit och sprang in i lobbyn och väntade där en stund för det verkligen spöregnade sen fick vi gå ut igen för det hade slutat regna. Efter kanske mindre än 5 minuter kom en taxi och en livvakt går ut och sa: 'back off..' öppnar dörren och det ända jaqg tänkte va: ' Det kan inte va dom!' Men det var Niall, Zayn & Louis Niall sa direkt 'Hi Girls!' med ett stort och sött leende och jag och Isabelle tog tag i varandra och bah: 'Omgosh...' Och vi fick ta grupp foto med dom och på dom. Sen så sa Paul (dreas livvakt) att de var tvugna att gå, och vi frågade var Harry va och han sa att han sov. Och sen kom Niall ut sprallig ut som vanligt och tog en basketboll och sa något till oss men vi hörde inte vad! xd hehe.. Sen gick han in igen.

Sen sprang jag, Isabelle, Zara, Helena och Linn till SubWay, vi freakade ur och bah: 'OMGOSH VI TRÄFFADE DOM! AHHHH' Zara åt lite och sen var Helena och Linn tvugna att åka hem! Så vi andra bestämde oss för att gå tillbaka. Då ser vi att vår kompis Li kommer med glädje tårar och pratar i telefon, jag springer fram rill henne och bah: Vad är det? Hon bara pekar på sin mobil och jag ser att det står 'Harry x' signerat på baksidan.
Jag, bah: 'Tjejer, HARRY! HAN MÅSTE VA I LOBBYN!!!!' Och rushar framför den där dörren och där sitter han och pratar med en snubbe. Vi bah: 'Herreguuud!' Och jag slår vad om att han såg oss när vi ståg där ute och var helt galna! haha, så vi sprutade lite parfym och jag freakade ut så jävla mycket att jag satte mitt tuggummi i halsen! hahaha! och gick in.
Jag gick fram till Harry nervöst och sa: 'H-h-eeellooo...' Han tittar upp på mig med ett stort leende 'Can I take a picture with you?' 'Ofcourse!' och han ställer sig upp och tar tag om mig och Isabelle och Zara tar foto. Sen fick jag en kram av honom. Sen tog Isabelle & Zara foto med Harry. Vi gick ut och bah ler och freakar ur. Sen kommer jag på att jag vill ha autograf också! Så vi gick in igen (fett random att gå in och ut..) 'Uhhhm.. sorry, but can i get your autograph?' Han flinar lite och säger då: 'Ofcourse!' Jag gav honom ett block och en penna. Och när han rågar vad jag heter, jo vad händer? Jag glömmer bort det! Så jag tittar på Isabelle och hon bah: 'Cajsa..? Säg vad du heter!' Då kommer jag ihåg och Säger då 'Cajsa' Harry har ju aldrig hört talat om det namnet och frågar: 'How do you spell it?' 'C - A - J - S - A' (jag visste inte hur man sa J så jag skrev ett J i ett SMS och visade det för honom! ) Han skrev 'To Cajsa, Lots of love ♥ Harry S .x' Sen kommer det ner kille som jobbade med dom på Xfactor och frågar hur vi visste vilka dom var och lite sånnt!
Sen säger Zara till mig: 'Cajsa, Liam!' Jag: 'Vadå Liam?' Zara: 'Bakom dig! Cajsa, han går bakom dig!' Jag tittar bakom mig och där går han, jag log sjukt stort och Liam log tillbaka Sen gick jag fram till Liam och frågade om jag fick ta ett foto med honom, och det fick jag! Sen ville Zara och Issa ta foto med honom också. Sen gick jag fram till Zayn, tog foto med honom också och fick jag en kram av honom också! Och jag driver inte, så jäääääävla mysig kram jag tror jag döööööör! Och Isabelle och Zara tog foto med Zayn också, sen gick vi ut och de var tvugna att åka så då kom alla killar ut från hotellet och vi ropar: 'Bye!' Och dom vinkar och Harry gjorde en släng puss med hans fingrar och vi blev sjukt generade! Sen så sprang jag längre ut på gatan och vinkade och de vinkade tillbaka! Sen åkte vi hem och jag kunde inte sova! Jag driver inte, jag kunde inte sova... hha det ända jag tänkte på var deras stora leenden och att de var sjukt glada över att få träffa oss och att vi var glada över att få träffa dom såklart. Och slängkyssen Harry gjorde, den scenen kommer finnas kvar i mitt minne föralltid!

Resten kommer snart!

Som hon sa, resten kommer snart! Vi lägger självklart ut de två andra delar som hon kommer skriva när hon publicerat dom :)


Postat av Maria

Omg, de va min basketboll niall tog :D

Datum: 2011-05-24 | Tid: 15:13:40

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?