Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Cajsas One Direction Experience del 2!

2011-05-26



Vi bestämde oss för att vi skulle åka in till Stockholm igen på onsdagen, men ingen förälder kunde köra oss och för att jag är som sagt sjuk så kunde vi inte åka buss eller tunnelbana så vi bestämde oss för att åka in på torsdagen istället :)
Sen nästa dag när vi var vid studion på Drottninggatan messade jag min polare Tessi och frågade om hon var vid studion på Drottninggatan och då skrev hon att hon va där, så jag satte mig vid henne och hennes kompisar med Isabelle och Ellinor. Och Hon beröttade hennes Experience's med killarna och jag blev så jävla avundsjuk men så glad för hennes skull! :) Sen när vi satt vid som där stolarna så kommer Paul ut, och han sa: 'BACKA!' Sen Kom då killarna ut och och alla skrek Vi tog stolarna vi suttit påå bakom alla andra ochs tällde oss på dom (stolarna) och jag tog lite foton och sen började jag ropa deras namn och ibland titta de upp på oss och jag vinkade och de log tillbaks som ett typ svar att de sett oss :)
Sen så hoppade jag ner från stolen och tog foto på Niall. Sen typ.. puttade (?) Paul in dom i studion igen :p haha. Sen så bestämde vi oss för att gå till deras hotell. (Från Drottninggatan till Slussen är inte alls långt) När vi var påväg så såg vi en affär och där hängde en såndär "Absolut Svensk"-tisha och jag bah: 'Oh My Frikkin' Gosh! Harry har en såndär tröja!!' Och vi är lite desperata bara så vi gick in i butiken och nuddade varända gallje i butiken och bah: 'Tänk om Harry har nuddat den här galjen! HIHIHI' hahahaha! Assa fyfan va töntiga vi var! xD Och det pinsamma är att dom fick dom tröjorna av fans, HAHAHAHAHAHAHAHA XDDD

När vi kom fram till hotellet så satt vi vid en trappa precis vid ingången och snackade om allt. Och då kom det mer av Tessis kompisar som jag lärde känna lite. Och jo, innan alla andra kom så kom Disa :D Och hehe, förlåt Disa men assa, hahaha... hon kunde inte hitta Till hotellet så vi kunde se henne gå förbi hotellet flera gånger, hihihi xd
Och vi väntade och väntade och väntade och väntade och sen vid 22:00 så ringde Disas föräldrar och bah: 'Vi är påväg för att hämta er nu.' Vi blev sjukt sura/ledsna för vi ville så jävla gärna träffa dom! :( Sen när hennes farsa stog där ute sa jag: 'Nej. Jag åker inte föräns vi har träffat dom.' Sen blev klockan 22:30 och då gav jag upp och gick ut från hotellet (vi hade gått in på hotellet för det var sjukt kallt utomhus). Precis då kom en stor svart taxi, Alla bah: 'Det är dom!' Så jag ställde mig lixom typ framför men ändå på kanten (?) av taxin om ni fattar vad jag menar, och då ser jag att Niall sitter och skrattar (som vanligt ;) hehe) och då så springar exakt alla framför bilen och står där och sen hoppar alla ut med varsinn 'Absolut Svenk'-tisha förutom Niall :( Och vi bah: 'Nice t-shirts!' Dom bah log mot oss som ett svar till tack :)

Sen kom Harry fram till mig och då frågade jag om jag kunde få en kram, och då sa han 'Ofcourse! Nice to meet you again! How are you?' och gav mig en stor mysig kram! Serri, jag slår vad om att mitt hjärta hoppade över ett slag, lixom, Harry kom fucking ihåg mig?! Och jag svarade då såklart: 'I'm great! How are you?' Och han svarade också 'Great/good!' Vette fan kommer inte ihåg. Lixom, det kändes som han stog och stirra på mig skit länge tills Isabelle kom och bah: 'CAN I GET A HUG?' Det kändes som han stirrade på mig sjukt länge och det va pinsamt hahaha.. vem vet han kanske tyckte att jag var söt..heheehheehhehehe! Men då gick jag till Louis och frågade om jag kunde få en kram och frågade hur hn mådde och hans svar va 'Ofcourse!' och 'I'm good, you?' och jag sa då 'Great! Nice to meet u again!' och han tyckte tydligen att det var kul att träffa mig igen om jag minns rätt för han bah log.. ahah eller så kommer han inte ihåg mig (?) Och det var ett fan som ville skämta med Liam och ge honom en sked... och jag såg det hela och han blev typ rädd, haha han är ju rädd för skedar så sen gick jag fram till honom och frågade om en kram och det fick jag :) (You know, Plåster på såret...haha just kidding)

Haha... Men sen så kom ett annat fan till Louis och lalala så jag gick till Niall och frågade om en kram, då sa han: 'Ofcourse!' Och jag fick en mysig kram, igen! Och jag passade på att fråga om jag kunde få ta ett foto med honom och då sa han 'Yeah, ofcourse sweetie!' Och vad händer då, jag får typ en mini hjärt attack, hahahaha. Jag log och generade sjuuuuuuuuukt mycket och det såg typ han! hehe.. sen så sa Paul att de var tugna att gå in och sånnt.. Och sen gjorde Niall ettt teckan som typ "Godnatt" Med hans händer på ena kinden och lutade på huvudet och sa också: 'Good night girls!' Och alla bah: 'Good night! Bye! Love you!' Och sen ser jag hur Tessi springer upp för den där trappan så jag springer dit och lalala och sa att Harry hade också kommit ihåg henne och kallat henne för sweetheart och att de inte tyckte att de stalka dom alls och sånnt! Gulligt huh? ♥ Sen stack vi hem och jag satt och hyperventilade i bilen och alla vi bah: 'Holy Harry! Holy Niall! Holy Louis! Holy Zayn! Holy Liam!' Så vi bestämmer oss för att åka in igen nästa dag för att träffa dom igen!

Det var del två! Resten kommer imorgon eller i helgen! Hope You Like It! xxx

Cajsas blogg HÄR :D


Postat av Lisa

asså gud, jag önskar verkligen att jag hade träffat dom! jag praoade i en affär och sen under en dag kom harry in i butiken. jag blev typ helt från mig och kunde inte sluta kolla på honom. han log mot mig och det gjorde ju bara att jag smälte ännu mer...

jag är blyg av mig när det kommer till sådanna situationer så jag vågade inte gå fram och prata med honom och jag ångrar de så sjukt mycket nu!

men harry var så himla söt att jag dog lite... ;)men när han gick ialla fall så log han mot mig, och jag kan mte sluta tänka på honom! han verkar ju vara världens finaste människa!



aa tänkte bara dela med mig av min lilla "upplevelse" till er ;) grym blogg brudar , love it! <3

Datum: 2011-05-26 | Tid: 22:11:07
Postat av cajsa

SV TILL LISA; Fedt gulligt! ♥

Datum: 2011-05-26 | Tid: 22:27:25
Blogg: http://snicks.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?