Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Annicas One Direction expericense

2011-05-31

Min 1D experience!

Jag heter Annica Gerdin och de här är min, Anna Wahlström och Veronica Calderons möte med killarna
Tänkte berätta lite för er om hur det var för mig att träffa killarna i 1D.
Det började med att ja satt hemma en kväll och min kompis Veronica (som inte var ett så stort fan av 1D men nu är hon typ besatt) ringde mig och sa "Jag tror jag vet var studion ligger någonstans" Jag blev helt galen och tvingade henne att åka dit. Så vi två plus en till tjej med namnet Anna åkte till Skärmabrink där studion Cosmo ligger. Vi stod i ösregnet och knackade på. En kille kom fram till oss och log undrande mot oss. "Jag bara undrar om killarna i One Driection är här?" han svarade "Nej tyvärr dom är inte här" Vi frågade om dom skulle komma tillbaka hit nåndag i veckan och han sa att dom hade spelat in klart i den här studion. Han frågade om vi ville ha adressen till var den andra studion låg och det ville vi gärna. Vi sprang längs drottningatan mor rådhuset, kl var då halv 8 och vi hoppades på att vi inte skulle missat dom. När vi kom dit skrek massa tjejer och vi såg Niall Louis och Zayn gå iväg. Vi blev sjukt besvikna på att vi kom försent men då kom killarna tillbaka för att Zayn hade glömt något i studion. Då såg vi dom på nära håll och ja pratade med Zayn. Jag frågade honom var Liam och Harry var, när dom åker tillbaka till England och var man kan träffa dom imorgon. Han svarade på alla mina frågor, och han var riktigt snygg i verkligheten! Vi åkte sedan hem och bestämde oss för att komma tillbaka imorgon fast mycket tidigare. Vi hade ett hemskt matte prov på morgonen och åkte in redan vid 11 till studion. När träffade vi en tjej som hette Amalia som nog var det största 1D fanet jag någonsin sätt. Hon berättade för oss att hon väntat på Arlanda i 9 timmar för hon trodde att dom skulle åka hem osv. Både jag och mina kompisar bestämde oss för att vårat första uppdrag var att hon SKULLE få träffa killarna och ta en bild med dom. Speciellt med Harry och Niall som var hennes favoriter. Vi var helt ensamna vid studion i typ 2 timmar. När vi stod en bit bort kom en person som jobba där och frågade oss om en cigarett. Han stannade kvar och rökte sin cigg med oss och då passade vi på att fråga honom lite om killarna. Han berättade vilket håll dom skulle komma åt, om albumet osv. Han va riktigt skum men också väldigt trevlig han berättade att killarna skulle komma om en och en halvtimme innan han gick in och vi sprang iväg och köpte en I <3 Stockholm tröja som vi skrev lite saker på. När vi kom tillbaka så såg vi Harry komma gående på vägen och Amalia ropade "Hello Harry how are you?" Han svarade glatt "Im fine, and how are you?" vi stod närmast Harry när han kom gåendes men sen sprang alla tjejer som kommit senare fram till honom och ville ta bilder osv. Sen tryckte jag in Amalia brevid Harry och ba "Now it's her time to take a picture with you!" han bara skrattade och sa "ofcourse! sedan gick Harry in i studion och då ser min kompis Liam (jag hade vart jätte ledsen dagen innan för att jag inte hade fått träffat Liam, han är min stora favorit!) hon tar tag i min arm och ba " Lugn nu annica, men där kommer liam!" och ja tappade hakan. Ja stod bara och kollade på honom innan ja verkligen förstod att han stod framför mig. Amalia gick fram och frågade om en kram och ett foto. Sen kom ja och ba nästan skrek ut ett Hej! Sen blev jag helt röd i ansiktet och tog händerna framför ansiktet och ba "omg i meen hello!" han svarade tillbaka och skrattade lite åt mig för han såg att ja skämdes. Jag fick en kram och ett foto med Liam och han kallade min kompis för Darling, och när han sa det med sin brittiska accent trodde jag att ja skulle sjunka genom jorden. Ja stod och speglade mig i ena fönstret som hade parsiennerna nerdragna och i fönstret gör jag fula miner och helt plötsligt står Harry där och kollar ut genom parsienerna och kollar på mig. Ja började asgarva och ja såg att han också stod och garvade från andra sidan.
Sedan stod vi länge och väntade på resten av dom. Sen kom Louis Naill och Zayn men dom gick raka vägen in i studion. Sen kom alla killarna ut och då stod vi alla uppradade och fotade dom. När Louis (min andra favorit) närmade sig mig så frågade jag om en bild. Han sa Yeah och var påväg emot mig med ett leende men då kommer vakten och tar tag i honom och ba "We have work to do" Louis kollade på  mig och bad om ursäkt innan han gick in. Sen stod vi i flera timmar och väntade och vakten ville inte släppa ut dom för att vi skrek. Tillslut så skärpte alla till sig och vi ställde oss i en halvcirkel och slutade skrika. Då kom killarna tillslut ut och Naill kollade på oss och ba "Hello?" han var jätte chokad för att vi stod helt tysta. Killarna gick runt i cirkeln och tog bilder och gav autogradfer till exakt alla som var där. När Louis skulle ta en bild med min kompis Anna ställde han sig på tå för att hon är så lång då började jag skratta och pekade på honom och ba " hahah Louis!" han kollade ne rpå sina fötter och började skratta också. Sen kom Zayn och min kompis Veronica är ett stort fan av honom. Hon sa att han hade jätte fina ögon och en skit snygg tröja på sig. Han blev jätte glad. Jag sa också att vi hade väntat i flera timmar föra tt just få träffa han och han svarade " Oh you have?" och man såg hur glad han blev när han fick höra det. Sen fick vi ta bild med alla och lite små prat. Sen innan killarna gick stod vi praktiskt taget inne i studion och snackade med dom. Vi pekade på våran tröja och bad dom ta en bild och lägga upp på twitter sen. Liam sa att han redan hade tagit bilden (den har dock inte kommit upp på twitter :( ) och Zayn tog upp tröjan och läste på ryggen där iv skrivit Vas happenin. Han sa det högt och skrattade. Sen tog Naill upp vårt brev jag gett till Liam och ba "Is this your letter?" och vi ba " Yes I told Liam to read it when you guys come back to the hotel, don't forget it!" Naill svarade "Oh no we make shore to read it!" sen sa Naill att vi måste gå hem för att det är iskallt ute och vi sa hejdå och gick. Sista stunden av mötet när ja och mina två kompisar typ stod inne i studion och pratade med dom var bäst. Vi stod i fem minuter och hade ett helt vanligt samtal och Zayn älskade våran tröja som han hade på sig dagen efter men som vi dock inte fick se för vi kunde inte komma. Träffade på dom på götabacken dagen efter men eftersom dom hade sin frittid och shoppade sa vi bara hej och dom svarade sen gick vi därifrån.
Det var mitt möte med 1D






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?