Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Aaw Liam :')

2011-05-30

I’m a massive softy. I can never dump girls, because if they cry then I just get back with them instantly. It’s going to get me in trouble - especially if fans cry, I’ll end up dating them all.

— Liam Payne



Postat av emeliiiie

När kommer bilderna ifrån photoshooten komma ut? om ni vet ungefär :)

Datum: 2011-05-30 | Tid: 09:31:20
Blogg: http://emsv.blogg.se/
Postat av Cajsa

Det första jag sa va: Awwwwwwh (': xxxx

Datum: 2011-05-30 | Tid: 12:22:39
Blogg: http://snicks.blogg.se/
Postat av Carolina [FOTO]

ÅH LIAAAAAAAAAAM! :')

Datum: 2011-05-30 | Tid: 19:50:28
Blogg: http://carolinasphoto.blogg.se/
Postat av Anonym

AAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!! :')



Jag har träffat honom 3 gånger, och den 3e gången jag träffade honom (dagen de skulle åka hem) så fick de inte ge kramar, autografer eller något (i början) och jag stod och grät jättemycket för jag skulle sakna honom. Han såg det, kollade rakt på mig och log jättestort, men ändå ganska ledset. Åhh, det går inte riktigt att beskriva. Det var så gulligt :') <3

Datum: 2011-05-30 | Tid: 20:45:01
Postat av emma

awww så fint! älskar Liam! när sa han detta? jag hittar inte denna intervjun, skulle gärna vilja veta :) xxx

Datum: 2011-05-31 | Tid: 10:32:48

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?