Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zebecca

2011-06-16

Zayn Malik och Rebecca Ferguson blev tillsammans när dom var på deras x factor tour tidigare i år, för det har blivit avslöjat.

Paret, som det är 6 års skillnad mellan har dejtat öppet de senaste månaderna men först höll de på under X Factor turnen där de hade sällskap av t.e.x. cher lloyd och matt cardle i början av det här året.

Nyheterna kom från den före detta x factor deltagaren, allas favorit bongo spelare. Wagner, som inte kunde sluta forsa saker om det unga paret.
"Det hände under turnen och det var fantastiskt" Sa wagner och tillade "Jag har alltid vart ett stort fan av Rebecca. Om någon skulle fråga mig om jag skulle kunna kritisera henne så skulle jag inte kunna göra det, Likaså är Zayn han är en väldigt snäll pojke. Ålderskillnaden är inte ett problem"
Han sa också:
"Det är ett vackert par och de skulle få vackra barn."

Rebecca och Zayn sa till reportern för en månad sen att de var "in love"
källa





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?