Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

One Direction Experince!

2011-06-22

Hej! :) Igår så bestämde jag & min bästis Haya för att åka in till stan idag. Vi träffades kl 9 och tog tåget in till stan. Vi letade som galningar, vi åkte till Söder, Kungsholmen, drottninggatan och mer som jag inte ens kommer ihåg. Men vi såg inte de, vi gick jättemycket och det regnade och vi tänkte att det nästan var hopplöst. Vi letade i 6 timmar och sedan bestämde vi oss för att åka hem till slut. Så när vi sitter på tåget säger Haya: Vi letar en sista gång, jag vill inte gå än och jag hållde med så vi hoppade av från tåget. Sedan när vi har hoppat av så tittar jag in i tåget och jag ba: Haya det där liknar Louis, Haya det är Louis!, det är Louis! kom vi hoppar på tåget!. Så de satt i samma tåg som oss fast i en annan vagn. Vi skulle aldrig vetat det om vi inte gick av just då och jag hade tittat in. Så vi hoppar på tåget igen och är allmänt chockade, jag ba tänkte shit det här känns som en dröm osv osv, det kan inte vara sant! Vi pratade med de och tog bilder. Harry & Zayn var inte där men att träffa Louis, Liam och Niall var tillräckligt! :D Jag kunde inte sluta le! Haya sa: We skipped school and everything och Louis sade: You have to study! :D & ja det var helt fantastiskt, jag frågade vart Harry och Zayn var och de sa att de var på hotellet eller ute och shoppade. Niall,Liam & Louis skulle på en fest :) Vi ba vi kan inte fatta att det här händer, vi letade jättemycket efter er och Louis sa: This was our faith och log :D Jag kan inte skriva allt i ord, det går inte att beskriva men det var jättekul och det här kommer vara ett minne för livet! Vi pratade lite mer och jag var så glad att jag glömde ta autograf och krama de men det gör inget, vi ville inte heller verka besatta och så, hehe. & Vi satt jättenära de och var de enda fansen där eftersom inga andra visste vilka de var. Så efter de hade hoppat av vid Älvsjö så frågade en man/snubbe om vilka de var och så och vi berättade, & en annan kvinna sade att de trodde att de ägde stället, hon sade att de hade sagt åt de att ta ner fötterna och så, haha vi ba aa de e lite busiga, haha. & de var jättesnälla & trevliga! Niall verkade lite blyg typ :) Louis var den som pratade på och så, hehe :D

Jag e hon med blå jacka & Haya har en grå tröja.





UPDATE: video dom filmade, i den säger bla. Louis "jag älskar dig" :')



Postat av khadija

Vilken tid var det här? :)

Datum: 2011-06-09 | Tid: 21:47:35
Postat av Anonym

Om dom nu bor det är det väldigt respektlöst att ni skriver det , dom har antagligen en anledning till varför dom inte bor i stan, räcker det inte med fans utanför studion? För deras skull , ta bort

Datum: 2011-06-10 | Tid: 19:03:29
Postat av Anonym

Alltså de bor i stan, de hoppade av vid Älvsjö, det e inte så att de kommer hoppa av vid Älvsjö hela tiden? Haha asså vad tänker du med? :S De bor inte där! Det här var vid 15 tiden ungefär :)

Datum: 2011-06-10 | Tid: 21:22:38
Postat av Anonym

Joo det gjorde dom , haha !

Datum: 2011-06-12 | Tid: 19:37:40
Postat av one direction fan

Hej! Jag bara undrar vem det var som sa "jag älskar dig" och "by the album" i videon? :)

Datum: 2012-01-13 | Tid: 17:24:45
Postat av HannahandMileyNews

Hej! Ska vi länka varandra i menyn eller länk byte? :)♥

Datum: 2012-01-13 | Tid: 21:45:35
Blogg: http://hannahandmileynews.blogg.se/
Postat av izabell

ååh herregud vad jag är avensjuk!!!! :o

Datum: 2012-01-15 | Tid: 22:57:58
Blogg: http://izabell.backman.blogg.se/
Postat av Anonym

kolla in min nya blogg http://miniimaginesandstory.blogg.se/

Datum: 2012-04-06 | Tid: 19:49:51

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?