Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Ny bild på Zayn i Sverige! :)

2011-06-10



Bilden tagen av Claudia


Postat av Claudia

Hej! Det där är min bild och jag skulle uppskatta om du kunde länka mig eftersom jag gick genom väldigt mycket för att få träffa dem, och det vore kul om mina bilder faktiskt var mina bilder. Tack! x

Datum: 2011-06-11 | Tid: 03:40:44
Blogg: http://purpleaussiecarrots.tumblr.com
Postat av Ellinor Bengtsson =)

HAHA! Den där filmkameran känner man igen! (Y)

En likadan filmkamera som jag har, HAHA! (=

Datum: 2012-02-22 | Tid: 22:32:10

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?