Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Linneas 1D Experience

2011-06-07



Min 1D experience :)
http://twitpic.com/57wh3h bilden ;)

Allting började med att jag fick reda pått ungefär att dom skulle komma på lördagen, på söndagen vart det bekräftat. Jag var så himla glad för att dom skulle komma til Sverige, fick nämligen inte träffa dom när dom var i Sverige innan.

Jag försökte sova på söndagen men det gick inte, jag var uppe till 2-3 på natten. Sen så vaknade jag vid halv 9 men skulle egentligen gå upp klockan 9 men man var ju riktigt uppspelt sååå jaa :)

Man går hemifrån vid kvart över 10 och möter en kompis i slussen (Veronica), vi fortsätter att åka mot skarpnäck och hoppar av vid skärmarbrink, där Cosmos ligger (redones studio) och där möter vi våran andra kompis (Matilda).

Vi sitter där tills klockan blir kvart i två, då orkade vi inte längre! haha, men då åker vi in till drottninggatan där den andra studion ligger, där var dom inte heller..

Vi går iväg mot kungsan och sätter oss vid max (hamburgegrejen), Veronica försöker gå in på twitter och bloggar och hittar inget! Vi sitter där i 20 minuter och håller på att förlora hoppet! MEN då får jag ett sms, där det stod VI TRÄFFA DOM!! Jag börjar skrika där inne, och alla kollar, jag tappar veronicas telefon, men den mår bra haha! Vi springer mot norrmanstorg där hon sa att dom var påväg mot.

Där bestämmer vi tre oss att splittra på oss! Vi går och går, jag förlorar hoppet lite till men då ringer veronica och säger att hon pratat med deras livvakt vid ett ställe! JAg och Matilda går dit!

Vi väntar och väntar och väntar, tillslut bestämmer vi oss för att splittra på oss igen! Jag hinner bara gå några meter sen ser jag dom framför mina ögon, det var den mest bästa känslan i hela världen! Jag ringer MAtilda först och säger "DOM ÄR HÄÄRRR, FRAMFÖR MINA ÖGON! På samma ställe som förruut!!!"

Sen ringer jag veronica som bara var hundra meter bort och hon kommer springandes! Hon ropar Hey til Zayn och han ger värsta leendet och säger Hey tillbaka! :D Vi frågar om vi får ta bild och dom säger ja! Liam frågade då om jag ville vara med, och jag bah yees med jätteskakig röst och sen säger han Do you want to stand in the middle, och jag går och ställer mig där och Liam och Niall håller om mig och jag är världens lyckligaste! Veronica fick också ta bilde ;) Matilda hade lite mer otur men hon fick också senare ta bild med dom!

Följ mig gärna på twitter Directionettes! Red one följer mig redan ;) www.twitter.com/1DSweFans !



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?