Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Idag i stockholm!!

2011-06-06

Det verkar som att killarna har tagit en tur runt lite i Sthlm idag!
Här är på T-Centralen

Bilden är tagen på kafét Fresco på gatan Grev Turegatan 10.  Under bilen finns vägbeskivning från Centralen till den gatan för er som inte vet vart det ligger :)

Bilden under är tagen på drottninggatan 7, och eftersom att förra gången dom var i Sverige var dom i en studio på drottninggatan 2. Så var dom väl där idag med, vi kan inte lova att dom är där hela vekan eftersom dom bytte studio ganska ofta förra gången. Men det finns en chans att dom är där, så om vi inte får mer info och biler att gå efter så skulle jag leta där! UNder bilden finns beskrivning från kafé Fresco till Drottninggatan 2.



Postat av Anonym

Snälllla svara! :D

vet ni hur länge dom ska stanna i sverige denna gången? :D ÄLSKAR er blogg! :D

Datum: 2011-06-06 | Tid: 19:23:55
Postat av Matilda

Hej! Det där är mitt foto längst upp i tunnelbanan ! xD Det är jag :) haah så glad at jag fick träffa dom !! Första gången dom var här var vi ute varje dag hela veckan oh letade efter dom, vi fick bara se dom när dom var i drottninggatan och där var det ju 100 andra så man fick inga bilder med dom ensama men idag gick jag och mina kompisar (linnea och Veronica) upp tidigt och tog bussen in till stan vid 10.00, i började vi cosmos och stod där i några timmar, andra fans kom och gick hela tiden men ingen syn på dom i 1D. sedan åkte vill till drottningatan och ingen hade sett dom där heller så vi gick till kungsträdgården och kollade runt för det var ju sveroge nationaldag så dom kanske var i kungsträdgården och kollade runt för det fans massa grejer där. Men sen delade jag och mina kompisar upp os och letade 1 o 1. Jag går ena vägen och då ringer min kompis Linnea Och bah" Jag, jag ser dom!" Jag frågar vart och hon säger där vi skilldes åt så jag springer dit men upptäcker snart att jag inte hittar tillbaka xD Så mina två vänner fick ta bild på dom i Grev turegatan där vi hade ksiljits åt och jag inte hittade tillbaka till så jag gick ledsen till t banan och tänkte åka hem för jag grät nästan. Jag sätter mig och väntar på t banan i perongen och sen hör jag mina kompisar komma i perongen och skriker av gladhet, sedan hör jag "Matilda, dom står ju där bredvid dig". Jag bah" nej, ni skämtar" men sedan dorg jag med dom 4 meter bort där jag stod från början och där satt dom xD Jag hade stått där i typ 5 min och väntat på mina kompisar och 1D hade suttit 4 meter ifrån mig hela tiden xxD Jag frågade om jag kunde ta foto MEN livvakten sa nej för t banan kom så vi gick på i olika vagnar (i östermalmstog) och nästa var T centralen så där såg jag att alla förutom harry gick av så jag gick till dom igen och frågade livvakten om jag fick ta foto och han bah "Yes, sure" BÄSTA DAGEN I MITT LIV ! :) Och jag håller i en morot i min andra hand åt Louis! :) SNälla kolla in min youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Yw7b-_lzGTc och blogga gärna om det :) SNÄLLA, skulle betyda så mycket :) Jag hoppas alla andra 1D fans också får träffa dom för det är så jäkla roligt, även om det bara är i några sekunder.

Datum: 2011-06-06 | Tid: 20:09:20
Blogg: http://www.youtube.com/watch?v=Yw7b-_lzGTc
Postat av frida

Vart bor dom på för hotell?

Vart brukar dom vara någonstans?

Datum: 2011-06-06 | Tid: 21:20:17

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?