Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

britain's got talent

2011-06-05



Danielle, som ryktas vara Liams tjej, är dansare och dansar under BGT. Hannah, louis tjej, svarade henne på twitter och önskade lycka till, se bilden ovan ^^

Hannah och Louis som då kollade på programet (finalen var ikväll) tillsammans, twittrade senare och berättade om sin favorit:


Översättning: Jag vill bara säga att jag tycker att Ronan har en fantastisk röst. Vilken fantastisk ton han har ! Han har min röst.


Översättning: Vi röstade Ronan




Ronan Parke som de då röstade på är en 12 kille som nu tyvärr inte vann Britain's Got Talent, men han kom ju så långt som till finalen! För att höra han sjunga klick HÄR eller på bilden på honom. Han sjunger sjukt bra, videon som är länkad är hela hans audition och om du inte hört honom förut råder jag dig verkligen till att kolla!!



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?