Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

tomt

2011-07-19

Idag kväll ska jag åka till Stockholm jag åker inte dit bara för att träffa one direction, fast det skulle ju inte skada om jag råka träffa dom.
Så det kommer inte bli någon bloggning tills på Lördag för att alla är borta.
Så ja, hejdå :)



Postat av joossaan

Nån i stockholm som kmr träffa dem som har llust att fixa autografer till mig? BETALAR! Skulle betyda såååå sjukt mkt, är på öland och mamma låter mig inte åka till stockholm :'( Skicka ett meddelande till mig om du är intresserad elr mejla: [email protected]​m ♥

Datum: 2011-07-20 | Tid: 22:17:22

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?