Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Hej One Direction Fans! ♥

2011-07-14

BieberHumor här!
Tänkte bara säga Hej nu när jag lägger in den nya designen till OneDirectionSwe. Hoppas ni uppskattar den, och tycker om den. Tycker ni om Justin Bieber? Då borde du kolla in min blogg.

Det var inte så mycket jag hade att säga utan jag hoppas ni gillar den nya designen.
Jag säljer om du själv är sugen på att köpa en.

Ha det bäst! ♥




Btw! Om One Direction kommer nästa vecka kommer jag finnas där ;) Då ses vi kanske? Checka hur jag ser ut på Picturefreak.blogg.se - Min personliga blogg. Skriv gärna till mig om du tänkte leta upp dem ♥



Postat av Nelly

Sjukt fin design! ÄLSKAR DEN!

Datum: 2011-07-14 | Tid: 22:10:33
Postat av Felicia

Jag ser inte designen, är det fel på min data eller fel på designen?? ÄLSKAR ERAN BLOGG

Datum: 2011-07-14 | Tid: 22:10:41
Postat av Tessi

Jääääättefin design!! Sjukt fin!

Datum: 2011-07-15 | Tid: 12:52:14

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?