Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zayn we love you!

2011-12-25

Nu börjar "dramat" om att Zayn är muslim igen..
Herregud när ska folk ge sig med det här, jag blir så sjukt trött på folk.
Att folk som faktiskt kallar sig "One Direction fans" också håller på gör mig fruktansvärt sur.

Jag själv tycker inte att det spelar nån roll liksom, Zayn är muslim och han firar inte jul end of story.
Men nej, bara för det är han terrorist osv, osv...

aja, det är jätte bra att folk skriver ovh allt, men precis som förra gången så tror jag inte att han vet om något och jag tycker vi ska låta det vara så.. Om vi fortsätter trenda så kommer han märka de och det väll är då han blir sårad..




Postat av Ida

Asså , varför tror alla att ALLA muslimer är terrorister ? Jag känner många muslimer och dom är jävligt snälla. Jag blir så pissed off när folk håller på så här.

Datum: 2011-12-25 | Tid: 19:49:32
Postat av Karolina

Asså jag är typ lite efter, haha, men vad är det där med trends? Och var gör man det? Haha.. :)

Datum: 2011-12-25 | Tid: 19:54:39
Postat av Sanna

Jag blir jävligt arg på folk som tror att muslimer är terrorister. Det bevisar bara vilka nolifers dem är. Jag är själv muslim och otroligt stolt över mitt ursprung!

Datum: 2011-12-25 | Tid: 19:57:27
Postat av jossa

ehm... Jag förstår inte riktigt... Har det här med någonting att göra? Han har ju alltid varit muslim, har något annat hänt?

Datum: 2011-12-25 | Tid: 20:45:59
Blogg: http://josefinjacobsons.blogg.se/
Postat av Sarah

hi guys, i'm an english reader so if i understand everything in this post zayn has been accused of being a terrorist and he doesn't celebrate christmas? (google translated the text, ha ha :) ) he actually does celebrate christmas to some extent, his mum's not muslim - she's born english a irish - so they do celebrate christmas. i went to school with zayn when we were younger. nice blog btw!

Datum: 2011-12-25 | Tid: 21:00:45
Postat av Mikaela

Åh, jag blir så sjukt ledsen när jag ser sånt här!

Skulle kunna spy på de som kallar sig Directioners då de håller på såhär! :(

Vi riktiga Directioners älskar Zayn för den han är! xxxxx<3

Datum: 2011-12-25 | Tid: 21:09:08
Postat av nadia

förstår inte vad dom menar med "stay strong zayn", vad är det som han ska vara stark för? :s

Datum: 2011-12-25 | Tid: 21:34:36
Postat av Malin

trodde inte det var så många ungdomar som brydde sig om vilken religion man har .. förstår inte hur folk kan tro att han är en terrorist han som är så gullig&snäll! :>

Datum: 2011-12-25 | Tid: 21:42:02
Blogg: http://machins.blogg.se/
Postat av Anonym

varför skulle han inte veta att folk skriver massa skit på internet om honom och hans religion ?

Datum: 2011-12-25 | Tid: 22:34:37
Postat av Annie nilsson

spela roll om han är muslim det få han vara jag älskar han lika mycket <3

Datum: 2011-12-25 | Tid: 23:09:45
Postat av hajrija

jag är muslim och jag vet hur det känns, jag vill heller inte veta om non håller på att säga så.

Jag har hört några i min förra klass säga vad händer om en gris kommer in i ett moske och några jag trodde var mina vänner hade sagt "den som kommer sist är en muslim" osv. det spelar ingen roll om man är muslim,, jude eller vad man nu är!!!!!!!!

alla är lika värda, ge upp inget kan ändra på det!!!!!

Datum: 2011-12-25 | Tid: 23:42:43
Blogg: http://trefantastiska.blogg.se/
Postat av ninayoken

omg hatar dom som håller på såå !! Amanda, kan du snälla följa mig på twitter, jag heter @ninweyoken skriv till mig eller nåt, vill följa dig :) pusspuss!



Heey Sarah, if u have twitter follow me, I'll follow back, I need some Directioners on my list :) I'm a new Directioner, and Zayn is my favourite, its bc of hgim I started to like 1D in the first place, I'm Christian, and I love Zayn either way, he is amazing the way he is, I hate the haters.. Srsly ? They pushed his mom and said that Zayn is a terrorist ?I wanted to kill somebody.. They destroied my Christmas really... Oooh poor baby <3 feel so bad for his mom :(

Datum: 2011-12-26 | Tid: 01:05:28
Postat av Sara

Det som folk pratar mest om runt i världen på twitter blir TT = Trending Topic:)Så igår gjorde alla Directioners 3 TT's om Zayn: #staystrongzayn #ZaynStayStrong #WeLoveYouZayn och det trendade hela kvällen. Jag tror att Zayn vet om det för det var några "fans" knuffade hans mamma.



Jag är själv muslim och vet hur det känns. Men jag är stolt över vem jag är, kalla mej vad ni vill.



True fans love Zayn for who he is and respect him.

Datum: 2011-12-26 | Tid: 11:16:09
Postat av Anonym

asså jag är muslim och jag förstår inte varför de säger att muslimer är terorister muslimer kan fira jul men på ett annat sätt de kanske inte vill fira jul det är dom som bestämmer inte fansen :) man riktigt sårad säger jag bara :( stackars zayn :)

Datum: 2011-12-26 | Tid: 19:17:05
Postat av ninayoken

De trendade mer än tre saker.. Tror #ZaynIsPerfect också hihi.. Men jo Zayn firar Jul.. Hans mamma är inte muslim ju.. Tror inte de va fans som gjorde det,, fans skulle aldrig göra nått sånt... Its gotta be haters :/

Datum: 2011-12-27 | Tid: 04:27:59
Postat av Sara

ninayoken: Zayn firar inte jul, han mamma är muslim det är hans hela familj. Det var fansen som gjorde det, och nej det var INTE Haterz.



Tack och adjö-

Datum: 2011-12-27 | Tid: 15:42:44

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?