Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Konserten i Bournemouth är utsåld!

2011-12-09

Det skulle släppas nya bijetter imorse till konserten den 3 januari i Bournemouth.
Dom är slutsålda, men som ni ser står det att dom släpptes 1 oktober. Är det någon som vet nått ser så hör av er!





Postat av Anonym

Hej jag har att det finns en video som några gör för Louis när han fyller år där man ska sicka in bilder och jag undrar fall ni vet någonstans där man sickar bilderna så man kan vara med på och fall det är något speciellet tema eller fall man ska ha med något på bilden! Älskar de blogg

Datum: 2011-12-09 | Tid: 14:49:51
Postat av Kitty

Hej jag älskar bloggen! Men jag har en fråga. Jag har nyss börjat gilla dem och vet inte så mycket. Hur många gånger har de varit i Sverige, är de ofta här och när har de konserter och var??

Datum: 2011-12-11 | Tid: 16:00:23

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?