Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry Tweetar

2011-12-08



Det är många som säger taskiga saker om Caroline och ja om Harry och Caroline tillsammans, tycker synd om honom som behöver se allt hat :(





Postat av Anonym

http://www.mtv.co.uk/news/one-direction/339810-one-direction-harry-styles-caroline-flack-mum-angry

Datum: 2011-12-08 | Tid: 16:55:07
Postat av Sandra

Jag är nog inte den ända som förstår hela grejen med om att man är 'ett riktigt fan'. Om man är ett riktigt fan så ska man stötta sin idol. Man behöver inte hata den personens flickvän (i det här fallet) för att hon dejtar ens celebrity crush. Visst så får man vara avunsjuk, men man behöver inte vara öppen med hatet på internet. Om ni sårar Caroline så sårar ni Harry (om dem nu är tillsammans).

Datum: 2011-12-08 | Tid: 17:24:09
Blogg: http://jellas.blogg.se/
Postat av Anonym

VADDÅ är de tillsammans nu?

Datum: 2011-12-08 | Tid: 20:00:11
Postat av Mikaela

Jag tycker samma. Om man är ett riktigt fan så ska man stötta honom, oavsett om han nu är tillsammans med henne eller inte. Han förtjänar bättre och han ska inte behöva se alla dessa hatfulla kommentarer :(

Datum: 2011-12-09 | Tid: 01:07:32
Postat av Julia

Jag håller med helt. Jag förstår inte att de klagar på de. Liksom ett fan kommer ändå aldrig få kyssa Harry eller bli tillsammans med honom. Är man en riktig One Direction fan så ska man stöta honom och liksom är Harry glad, är jag glad.

Datum: 2011-12-31 | Tid: 01:21:53
Blogg: http://juliasederblad.blogg.se/
Postat av Moa

Jag är på!! Det är ju synd att man ska bli hatad för att man gillar ngn och att man är den man är!!

Datum: 2012-03-21 | Tid: 18:56:24

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?