Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Ett brev till alla fans som tävlade i #1DToNo1

2011-12-08

Länk - http://www.onedirectionmusic.com/se/news/entry/ett_brev_till_alla_fans_som_taevlade_i_1dtono1/
8/12 - 2011




Postat av Micha

Jag blev grovt besviken och började gråta när jag inte vunnit... men jag skulle aldrig säga att det var fusk eller vara arg på vinnarna! Jag är jätteglad för deras skull :D och jag hoppas att nästa gång blir min tur :) så ni som vunnit, bry er inte om dom som säger dumma saker för dom är ju verkligen bara avundsjuka. Puss på er alla<3

Datum: 2011-12-09 | Tid: 10:08:37
Postat av Anonym

2 st är 2 av er här på bloggen, er har man ju inte ens chans mot haha :( ni driver sveriges största blogg om one direction, klart ni vinner lixom. sen tjejen som redan hade biljetter och säljer dom som hon vann för typ skit mycket? vafan är det lixom? men ah, what to do..

Datum: 2011-12-10 | Tid: 22:29:44

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?