Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Amelia Lily: If Niall asked me out I'd say no.

2011-12-08


Amelia om Niall!

"Han är en god vän men om han bjöd ut mig på middag skulle jag inte säga "ja" just nu, sa hon till The Sun.

"Jag är för upptagen. Jag har inte tid för killar.

"Det finns gott om tid. Jag är bara ung."

Det finns vissa människor som vi bara inte förstår...

- via sugarscape
8/12 - 2011




Postat av Anonym

Snälla snälla snälla lägg upp ett inlägg hur långa killarna är! Hittar det verkligen ingenstans...jo, bloggen är aaaaaaas bra!!! :)

Datum: 2011-12-08 | Tid: 20:06:44
Postat av Johanna

Has she gone mad? :O

Datum: 2011-12-08 | Tid: 21:11:43

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?