Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Vart man ska ladda upp bilderna?

2011-08-25



Man laddar upp bilderna till Bring 1D To Me's tumblr! För att komma till deras tumblr klicka HÄR. Och för er som inte har någon aning om hur man skickar in sin bild via tumblr ska jag förklara med bilder:
(följ det röda)

När ni kommit in på deras tumblr kollar ni under rubiken till höger. Där ser det ut såhär:



Klicka på 'Sumbit' ^^ då ska det se ut såhär:



Klicka på sympolen den röda bilden pekar på, välj din bild och sen måste man pocka i "i accept the terms.." och sedan klickar du på 'sumbit' :)


UPDATE:



Ja jag gjorde fel! Man behöver inte ha ett tumblr konto för att ladda upp sin bild OCH där det står 'sumbit a text post' ska man ändra till 'sumbit a photo'.



Postat av Friday

jag förstår men det står att inte sidan kan visas när jag trycker vart man ska göra ett konto ?

Datum: 2011-08-25 | Tid: 20:13:32
Postat av Steff

Eller så kan man trycka på "submit a text post" och byta till "submit a photo" =)

Datum: 2011-08-25 | Tid: 20:13:46
Postat av jossan

Måste man ha det? för jag har inte det men det stog inget om att jag inte kunde ladda upp bilder? Elr kommer dem bara inte upp då hur många jag än laddar upp? xD

Datum: 2011-08-25 | Tid: 20:16:25
Blogg: http://jonasstories.blogg.se/
Postat av Anonym

Du förklarar fel. Man behöver inget tumblr konto och man måste klicka så de står sumbit a photo

Datum: 2011-08-25 | Tid: 20:37:43

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?