Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

One Direction om att gifta sig!

2011-08-24

Tyckte faktiskt detta var en bra fråga, översatt från engelska;


KAN DU SE DIG SJÄLV GIFTA DIG EN DAG?

Louis: Ja, såklart! För jag vill få barn. Dock vet jag inte hur gammal jag kommer vara. Innan X-Factor trodde jag att jag skulle bli en ung pappa. Men nu vet jag inte. Kanske 27 år gammal.
Liam: Jag tror att alla i bandet kommer gifta sig någon dag. Till och med Harry kommer gifta sig!
Niall: Ja, jag tror det. Jag skulle vilja ha barn och sånt. Hur gammal? Vilken är den rätta åldren? Runt 30 år kanske.
Zayn: I framtiden kanske...
Harry: Självklart! När jag är lite äldre vill jag gifta mig och få barn. Jag tror jag vill ha två eller tre barn.
Louis: Jag vill också ha två eller tre barn.
Zayn: Nää, jag vill ha ett eller två barn. Och helt så vill jag att en av dem ska vara en tjej.


Postat av Johanna :>>>>>>>>>>>.

PAAAX FÖR HARRY!



jag ska gifta mig med han :D <3.

Datum: 2011-08-24 | Tid: 16:32:22
Blogg: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av Emmy

söt niall! min framtida man! <3

Datum: 2011-08-24 | Tid: 16:39:25

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?