Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Killarna snackar om Louis pranks!

2011-08-21


Louis Tomilson är en stor gammal pranster inte sant?! Bara killarna vänder ryggen, gör Louis något klassiskt trick. Och vissa av dem är faktiskt ganska roliga!

Harry Styles sa att Louis gillar att förvandla honom till en valross när han sover. " Oh gawd. Jag somnar alltid när vi är på turné och när jag vaknar hittar jag sugrör uppkörda i näsan."

Liam Payne sa att att Louis gillar att distrahera honom när han testar att sjunga. "Under X Factor turnén och i mitten av ett live uppträdande, hoppade Louis upp på Harrys`s rygg och båda sprang i cirklar run om mig, när jag försökte sjunga. Det var riktigt distraherande! "

Zayn Malik sa : " Jag får de värsta! Igår kväll hällde han varmt vatten över min hand när jag sov. Han hade hört att det får dig att kissa på sig. Det fungerade tack och lov inte. Han är sån doofus (dumskalle typ)."

Men Louis själv avslöjade hans konstigaste prank  " Jag har en! Jag gav Liam en bit kärlek ( tror han menar en kyss eller liknande) härom dagen."

Tro inte att Niall Horan har lyckats undvika Louis attacke heller, han får inte en enda bra natts somn tack vara honom! " Grr! Louis kommer alltid in i mitt rum och häller hinkar med vatten över mig, när jag sover."

Niall har också fått ett prank av hela gruppen. "Killarna har kommit överens om att pranka mig på turné. De bestämde att de skulle rappa 'The Fresh Prince of Bel-Air' under vårat live uppträdande utan att berätta för mig. Killarna började rappa och jag stod där som en 'right doughnut' på scen!"

Översatt från engelska.

Kolla in rappen:


Haha själv tycker jag han såg ut som att han var med på det. Eller vad tycker ni?
Btw gillade rappen! :)


Postat av Anonym

Jag tror Liam mena att Louis gav honom ett sugmärke, haha!

Datum: 2011-08-21 | Tid: 12:09:58

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?