Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Bilder

2011-04-30

Nya bilder på one direction! :)

Haha kolla på Niall & Louis !


Postat av Moa/Emi

Älskar Louis! (EMI)

Älskar Niell! (MOA) Vi älskar er asmycket <3 =) älskar dom på bilden dom ser så roliga ut ! :P

Datum: 2012-04-05 | Tid: 20:22:43
Blogg: http://www.hastlovers.devote.se
Postat av LOVELOUIS/ LOVE NIALL

jag älskar också Louis. så gulligt att han fått 2 syskon till så nu är det 7 barn. han, Charlotte, Felisit'e, Daisy,georgia(från pappa Troys sida, tvillingarna Daisy and Phoebe och nykomlingarna Ernest och Doris. så söta bilder.vad tittar niall på?vad tog lasern vägen? på första bilden alltså. på andra bilder ser det ut som Niall dansar och Louis håller på att slå den där personalen med leksakslasern.min bästis älskar niall och hon gillar bananer spara den hälsningen till niall för hans favvofrukt är banan. jag älskar Louis och hälsa honom att min favoritgrönsak är morot och att jag älskar honom. kram en directioner, det vet ni 1D . KOMMER PÅ ERAS KONSERT SÅ KUL!!!!!!!!!! JAG ÄLSKAR ER! ÄLSKAR ER BLOGG NI SOM STARTAR BLOGGEN ERAN BLOGG ÄR BÄST.

Datum: 2014-04-07 | Tid: 19:26:53

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?