Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

1 year ago

2011-07-10

IDAG, var det ett år sedan Zayn, Louis och Harry gjorde sin audition!



Och den 24 juli är det #happy1yearaniversary1D , alltså firar 1D sin ettårs-dag!

Tänk att för ett år sedan kände de inte varandra över huvud taget, och ett år senare lever de drömmen och spelar in musik tillsammans i LA! Mäktigt!



Postat av Jennie <3

Jag har lite frågor, för jag läste i en Julia tidning att det var den 22 Juli men ni har ju typ varit fans forever så ni vet ju at tdet e den 24, och dom skrev att Harry e 17 och de e han ju och ♥Niall♥ fyller ju den 13 sep så han e 17 Liam också tror jag? Zayn har jöh fyllt 18? och Louis e han typ 19 och fyller på juafton 20? Annars ljuger tidningen grymt mkt för att dom skrev juh den 22 så jag vende om jag ska lita på Julia längre asså tidningen... `?

Datum: 2011-07-10 | Tid: 17:56:21

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?