Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Signerad tröja till salu!

2015-10-06

Hej alla fina1D-fans!

Nu är det så att jag (Tanja) har tänkt väldigt mycket och beslutat mig för att sälja min signerade One direction tröja. Det är äkta autografer från alla 5 killarna, även Zayn, som de signerade när de var i Sverige för några år sedan. Den är aldrig använd då jag endast haft den hängandes som prydnad och jag tror nu att något annat fan skulle få mer lycka av den! :)

Är du intresserad av att köpa den eller har du några frågor så kan du kontakta mig här:
Facebook: Tanja Edemell
Kik: tanjaedemell
Snapchat: tanjaedemell

Det är budgivning på tröjan som gäller, så den som lägger högst bud får den helt enkelt!

Kram på er alla.



Postat av Music Daily

Besök gärna min blogg som enbart fokuserar på musik! :) http://musicdaily.blogg.se

Datum: 2015-10-06 | Tid: 17:00:18
Blogg: http://musicdaily.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?