Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Intervju med Liam and Louis

2015-10-17

 
Någon mer än jag som såg på Idol och Idol Extra igår och fick syn på två välkända ansikten?
Se nedan när Pär Lärnström intervjuar Liam och Louis.
.
 
 


Postat av Madeleine

Haha, jag också, blev lite överaskad men synd att inte Harry var med, älskar honom. 😘

Datum: 2015-10-17 | Tid: 11:40:26
Postat av Madeleine

Varför var inte Harry och Niall med??

Datum: 2015-10-17 | Tid: 13:14:19
Postat av Yasmine

jag såg självklart! håller med om harry!! :D

Datum: 2015-10-17 | Tid: 18:07:41
Blogg: http://www.betterwords.blogg.se
Postat av jennifer

jag vet att det här inte har något med one direction att göra men frågar ändå..

är det någon som ska gå och se 5 seconds of summer den 1 juni nästa år och har ingen att gå med? jag har ingen att gå med och det skulle vara roligt att gå med någon :)

skriver här för att dom som håller bloggen om 5SOS har inte uppdaterat sen augusti!!

Datum: 2015-10-19 | Tid: 18:00:54

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?