Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

The Late Late Show Livestream

2015-05-14

Sent ikväll (amerikansk tid) är killarna med på The Late Late Show with James Corden. Vill ni se den live så börjar den imorgon bitti 06:35 (svensk tid). Som vanligt är det inte 100% säkert att länkarna kommer funka men ge det ett försök. Länk 1, Länk 2, Länk 3.
 


Postat av Moa

Hej! Jag missade helt detta inlägget igår och missade då livestreamen, finns det någonstans man kan se det i efterhand?

Datum: 2015-05-15 | Tid: 09:57:12
Postat av Anonym

Jag missade det också och jag hittar det ingen stans jag har sökt och sökt snälla kan ni hjälpa mig jag har även testat alla länkar där uppe men det går inte

Datum: 2015-05-15 | Tid: 11:16:02

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?