Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

New Year's Rockin' Eve - bilder

2015-01-01

 
 
 
 


Postat av Mrs Tomlinson!!

Hej!
jag kan förstå att de är så stora!
jag är chockad över att de blir äldre men som i aftonbladet så snackar de bara goja att de såg uttråkade ut men de måste väl fatta att one direction hade mycket annnat för sig som inte var planerat enligt killarna.
Det var ett bra show de gjorde och jag är sjukt stolt!
mina favoriter är nog alla fast Louis är min favorit men Harry var rätt bra men om jag får erkänna så lät Harry lite hes men de sviker inte sina fans eller hur?
De har börjat planera ett nytt album nu och kanske får vi fans längta till dess.
jag älskar er blogg verkligen!
Ni är nog den bästa 1dbloggen jag följer också på onedirectionfinland.com men de är inte lika sociala och lojala som ni.
kram/Mrs Tomlinson( Ps det är inte Eleanor Calder vi pratar om det är jag.

Datum: 2015-01-02 | Tid: 00:13:51

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?