Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

McBusted förband i Europa!

2015-02-13

 
Då står det klart att McBusted även kommer vara förband för killarna I Europa!
Någon som var och såg dem när de öppnade i Köpenhamn förra året?


Postat av Mathilda

Jag var på One Directions konsert i Köpenhamn där de var förband och de är faktiskt riktigt bra, de låtarna de körde då var härliga och de lät publiken sjunga med flera gången vilket fick upp stämningen!

Datum: 2015-02-13 | Tid: 15:38:30
Postat av Louise

Såg de på WWA turnen, riktigt bra var de faktiskt! Sjukt duktiga på att peppa publiken också. Har dock ingen lust att se samma igen..

Datum: 2015-02-15 | Tid: 11:38:04
Postat av Felicia

Jag var också där förra sommaren i Köpenhamn och såg dem som förband! Riktigt roliga killar som fick igång stämningen i arenan!

Datum: 2015-02-22 | Tid: 22:41:05
Postat av Ellen

Var i Köpenhamn! Dom var så himla dåliga jag bara stod där och väntade på att det skulle ta slut. Och så måste jag se som igen Jättekul...

Datum: 2015-02-23 | Tid: 20:09:52

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?