Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Meet up!

2015-04-20

GÖTEBORG: 

 

Datum: 25/4

Tid: 12:00

Plats: Ullevi - Paradentren

Sång: Little Things

 

STOCKHOLM:

 

Datum: 2/5

Tid: 14:00

Plats: Kungsträdgården - Längst bak i parken närmast vattnet (möts vid Karl XII statyn)

Sång: Little Things

 

Vi vill att det ska synas rejält ordentligt att vi är svenskar så ta med saker ni förknippar med Sverige. Sverige-flaggor, älgar, dalahästar, köttbullar, IKEA, gula & blå ballonger. Ta med ALLT.

Efter vi sjungit de låtarna vi ska sjunga, dvs Little Things, kan vi mysa och sjunga andra låtar tillsammans och bara ha det kul. Låter det som en bra idé?


Det är också värt att nämna att detta är en del av ett större projekt av några som kallar det "5 years in 5 minutes". Det är för att hylla killarnas 5e år som One Direction. Länder runt om i hela världen kommer som oss hålla meet ups och sjunga låtar de blivit tilldelade. Allt kommer att sättas ihop till en video och skickas till killarna när det är dags! Vi tycker detta är en superkul idé och hoppas ni vill vara med och hjälpa till. 


Vi hoppas så många som möjligt kan komma på fanträffarna och träffa nya människor och diskutera favoritlåtar osv. Tyvärr kommer vi ej att närvara men vi hoppas verkligen att alla har det så himla roligt!

 

Kommentera gärna om ni planerar att komma och vilken ni planerar att gå på så vi har en liten aning om hur många som kommer!


För uppdateringar kring träffarna, följ @fanmeetupSWE på Twitter!

 



Postat av Anonym

Jag och mina bästa kompis kommer defenitivt gå på meet up:en i Göteborg :D

Svar: Vad kul!!
OneDirectionSwe

Datum: 2015-04-20 | Tid: 05:56:02
Postat av Ash

Kan man också kommma om man är ensam?

Svar: Absolut!! :)
OneDirectionSwe

Datum: 2015-04-20 | Tid: 11:56:55
Postat av Heeeej!

Vad ska man egentligen göra på meet-up:en, varför kommer ni inte ditt? Vad ska man typ göra där?

Svar: Sjunga en låt som vi sedan skickar in till några som sätter ihop en video att skicka till killarna! Sen är det bara att mysa och lära känna nya människor med samma intressen som dig själv. Vi kommer inte eftersom vi bor i London och kan inte åka hem just nu :/
OneDirectionSwe

Datum: 2015-04-20 | Tid: 12:03:40
Postat av Hanna

Jag och mina 2 kompisar kommer på Meet up:en i Stockholm!
Ska bli jättekul ^^

Datum: 2015-04-20 | Tid: 12:46:58
Postat av Fanny

jag och min lillasyster kommer till Göteborg!

Datum: 2015-04-20 | Tid: 15:09:37
Postat av Nellie

Jag och två vänner kommer till den i Stockholm. Ska bli väldigt kul

Datum: 2015-04-20 | Tid: 16:16:18
Postat av Tove

Jag och min bästavän kommer till den i Stockholm! 😃

Datum: 2015-04-20 | Tid: 19:52:32
Postat av Anonym

typ gråter här hemma för kan inte gå på meet up i Götet

Datum: 2015-04-21 | Tid: 18:51:58
Postat av Anonym! :)

Jag tror jag kommer. Men då kommer jag ensam. (Har inga vänner)

Datum: 2015-04-23 | Tid: 15:03:37
Postat av Linn

Jag och min kompis kommer till Gbg!

Datum: 2015-04-23 | Tid: 18:59:34
Postat av Linn

Vi blir bara en

Datum: 2015-04-24 | Tid: 17:20:34

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?