Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Tour selfie!

2014-05-01

"@Real_Liam_Payne: Full picture of tonight's selfie wouldn't fit on insta"


Postat av Hanna

Jag undrar om ni kan göra ett inlägg med info om konserterna i Köpenhamn? T.ex går det någon gräns om hur stor kamera man kan ta mer o.s.v

Tack!

Svar: Självklart. Det kommer upp ungefär samtidigt som det om Stockholm :)
OneDirectionSwe

Datum: 2014-05-01 | Tid: 09:16:20
Postat av Hanna

Hej! Kan ni göra ett "visste ni att" inlägg? Jag rycker att dom är roliga att läsa! Eran blogg äger!!!!!

Datum: 2014-05-01 | Tid: 09:49:19
Postat av Hanna

Hej! Kan ni göra ett "visste ni att" inlägg? Jag rycker att dom är roliga att läsa! Eran blogg äger!!!!!

Datum: 2014-05-01 | Tid: 09:49:28
Postat av i love you boobear!

så söt bild.älskar 1d . jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar dem. vi gör allt för dem och de gör allt för oss. vi stöttar ju dem och de stöttar ju oss. jag kan inte förklara med ord hur kul vi har haft det. jag älskar mest louis tomlinson. bästa bloggen någonsin! kram från mig, boobeardirectionerlovern020506

Datum: 2014-05-01 | Tid: 13:08:10
Postat av Anonym

Real_Liam_Payne är det Liams Instagram eller Twitter? för på Instagram tror jag att det finns en Instagram som heter så? men den är väl face då eller vadå? tacksam för svar :)

Svar: På Twitter heter han @real_liam_payne och på instagram fakeliampayne :)
OneDirectionSwe

Datum: 2014-05-01 | Tid: 13:55:21
Postat av Anonym

jag menade fejk

Datum: 2014-05-01 | Tid: 13:56:33

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?