Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Bilder från filmningen i Clevedon

2014-03-24

 
     
     
       


Postat av Nellie

Hej, jag har två överbiljetter till konserten den 13 juni och behöver få dem sålda, så jag undrar om ni skulle kunna vara jätte snälla göra ett inlägg om det?
Det är två stycken parkett ståplats GREEN för orginalpriset. Snälla snälla, skulle vara så himla snällt om ni kunde hjälpa mig.

Tack på förhand.

Datum: 2014-03-25 | Tid: 21:38:30
Blogg: http://tummelisa.blogg.se
Postat av emma

Jag har aldrig fått svar på min fråga och hoppas att någon kan svara på den: Vad är det för musikvideo dom spelar in? :o

Datum: 2014-03-26 | Tid: 15:29:35
Postat av mimmiloveit

emma, det är en music video till låten you and i.

Datum: 2014-04-20 | Tid: 22:49:20

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?