Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Ny parfym!

2014-06-09

 
 
Deras nya parfym heter You & I och kommer komma ut senare i sommar.


Postat av nea

Åå så roligt ska köpa den. Hoppas den luktar lika gott som de andra

Detta är inte om parfymen utan om konserten i sverige. Jag läste någon att någon tjej föreslog att vi skulle sjunga torn.
Jag tror att det var när konserten var slut. Typ när de säger hej då.

Tänkte bara att de är många som läser denna blogg så om du/ni kanske skulle kunna sprida detta?

För jag tycker att det är en rolig och fin idé. Tror även att kilarna kommer tycka att de är väldigt speciell upplevelse.

Datum: 2014-06-09 | Tid: 17:28:00
Postat av nea

Åå så roligt ska köpa den. Hoppas den luktar lika gott som de andra

Detta är inte om parfymen utan om konserten i sverige. Jag läste någon att någon tjej föreslog att vi skulle sjunga torn.
Jag tror att det var när konserten var slut. Typ när de säger hej då.

Tänkte bara att de är många som läser denna blogg så om du/ni kanske skulle kunna sprida detta?

För jag tycker att det är en rolig och fin idé. Tror även att kilarna kommer tycka att de är väldigt speciell upplevelse.

Datum: 2014-06-09 | Tid: 17:28:22
Postat av FrökenTV, bloggen om tv och film

åh vad kul

Datum: 2014-06-09 | Tid: 20:12:06
Blogg: http://efji.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?