Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Niall på Instagram

2014-06-13





Postat av Louisa

Skriv om detta: http://www.posh24.se/one_direction/efter_knarkskandalen_sa_handskas_svenska_tullen_med_1d

Sverige visste att Justin rökte cannabis men när han kom till Sverige gjorde dom inte detta utan när han redan var i Sverige

Datum: 2014-06-13 | Tid: 11:23:10
Postat av Ella

VART ÄR 1D????

Datum: 2014-06-14 | Tid: 10:19:34
Postat av louis fru hi hi min ass¨å

jag tror att de är i turne bussen eller repar i friends arena. de kan väl inte gå ut offentligt för då blir det hysteriskt som när de spelade in sin första skiva så först var det få fans utanför studion sen var tusentals utanför. så när de spelade förra året var de i turne bussen för de kan väl inte gå ut och det räcker med en directioner vet var de är så kommer miljontals fans
kRAM BÄSTA BLOGGEN NÅGONSIN JAG LÄNGTAR TILL KONSERTEN BARA 8 TIMMAR TYP . DET DÄR SOM SKREV VAR DITT SVAR PÅ DIN FRÅGA ELLA. KRAM EN DIRECTIONER

Datum: 2014-06-14 | Tid: 10:31:41
Postat av louis fru hi hi min ass¨å

HE HE OLLY MURS OCH NIALL

Datum: 2014-06-14 | Tid: 10:32:39

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?