Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Carl Falk på Instagram

2014-06-12

"No words @harrystyles"
 
 
"and then we left... #kiss you Back to the studio!"
 
 
"Pretty insane to hear 80.000 people sing our songs #whatmakesyoubeautiful#wembley#onedirection"


Postat av Jessica

Hej!
Jag börjar få lite panik för jag har Early Entry biljetter till konserten imorgon men eftersom jag inte har köpt biljetterna själv så har jag inte fått någon information om hur jag ska gå till väga imorgon och vad som gäller. Jag har kontaktat Live Nation men dom har inte svarat. Finns det någon som har mejlet som har möjlighet och skicka det till mig? Vet inte vad jag ska göra annars..

Datum: 2014-06-12 | Tid: 11:50:56
Postat av Amanda

SÄLJES TVÅ ONNE DIRECTION BILJETTER TILL 14 JUNI!!!
: säljer två stycken biljetter till one direction's konsert i solna, stockholm den 14 juni. 500 kr per biljett, väldigt bra platser. säljes pga. att min äldre syster och jag inte kan åka. Vi bor i finland men scannar över eller på något annat snabbt sätt fixar dom till er. Ta kontakt senast imorgon, mejla mig : [email protected]

Datum: 2014-06-12 | Tid: 14:25:58
Postat av Emelie

Kan ni inte gå ut mer med att folket borde inte ha med för mycket skyltar? :) Jag är så rädd att hela konserten blir förstörd för att någon desperat ska hålla i en skylt. Vet ni någonting om små hjärtan skyltar som man ska hålla upp? Roligt om det blir något mer evenemang av det hela.

Datum: 2014-06-12 | Tid: 20:14:03
Blogg: http://lindblad.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?