Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Eleanor på instagram

2014-07-23

"Maid of Honour & Best Man"


Postat av louis tomlinsons wife

omg han är så snygg! jag är avundsjuk på eleanor så är det men en sak han får veta jag är tillgänglig och jag skulle älska honom om han var känd eller inte han är bara louis.kram louis tomlinsons wife

Datum: 2014-07-23 | Tid: 19:44:57
Postat av Inga-Linn

Jag tycker dom är jättelika!:D

Datum: 2014-07-24 | Tid: 00:08:35
Blogg: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?