Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

4 år jubileum!

2014-07-23

Tiden går fort när man har roligt, idag är det exakt 4 år sedan killarna blev ett band! 
 
 
 
 Och inte ska vi väl glömma hur det faktiskt såg ut när One Direction blev ett band.
 
 


Postat av stor directioner

omg kan inte fatta det jag har varit inte precis en directioner från dag ett jag blev det från deras första album släpptes. men de är så underbara. jag tackar x factor jyryn men mest louis, liam, niall , harry och zayn för att de tog den chansen med sina auditions. jag har en fråga vad heter de på facebook?
idag var när de bildades men jag fick för mig att det var 24 juli imorgon alltså eller inbillar jag mig. kram ni har världens bästa blogg den skulle inte finnas utan er.

Datum: 2014-07-23 | Tid: 19:39:18

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?