Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

TV3-vinnarens reaktion!

2014-01-18

TV3 hade nyligen en tävling där man kunde vinna en resa till London och se killarna på deras Where We Are-tour på Wembley Arena. Ola Olsson som tävlade för sin dotter Michelle dokumenterade hennes reaktion när han berättade om vinsten. Se videon nedan. 



Postat av Anonym

fyfan vilken tur hon har jag fick typ tårar jälv haha

Datum: 2014-01-18 | Tid: 21:02:44
Postat av Emelie

hahah inte lite avundsjuk! xD

Datum: 2014-01-18 | Tid: 21:48:14
Blogg: http://emiez.blogg.se/?tmp=702284
Postat av Lollo

Jag tävlade också på den där tävlingen och mina föräldrar hade skrivit en aslång recension hahah! Men aja, hon förtjänar det mer än mig! Fick nästan tårar av hennes lycka :,)

Datum: 2014-01-18 | Tid: 22:26:32
Postat av Deniz

Hej! Jag har One Directions första bok Forever Young som är signerad av alla fem killarna och jag har bestämt mig för att sälja den. Utropet är på 400:- och frakten är på 45:-
Är ni intresserade så kontankta mig på Facebook:
https://www.facebook.com/deniz.l.belen

Jag har även ett signerat "vykort" från Bring 1D To Me-eventet i Stockholm. Utropet på den är 200:- och frakten 10:-


Jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde göra ett inlägg om detta :)

Datum: 2014-01-19 | Tid: 02:52:08
Blogg: http://deniz.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?