Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harrys nya tatuering

2014-01-14

Harry gjorde nyligen en tatuering av ett ankare över den på handleden där det stod "I can't change". Vad tror ni menas med detta? Varför har han dolt sin gamla tatuering tror ni?


Postat av Anonym

för han är gay

Datum: 2014-01-14 | Tid: 20:48:58
Postat av Love 1D

Anonym: varför är du ens inne på denna blogg? + det är inget fel på art vara gay men harry är inte det

Datum: 2014-01-14 | Tid: 22:12:36
Postat av Inga-Linn

Jag har läst att det är Ed som har gjort "I can't change" för länge sen och med åren så tror jag att han har märkt att han kan förändra så mycket och att ankaret är någon typ av symbol för livräddning, typ att även om det finns svåra stunder så kan man rädda det.

Datum: 2014-01-14 | Tid: 22:12:59
Blogg: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Postat av Lollo

För det första tror jag också att han har märkt att han kan förändras och att han inte förblir den han var för två år sen utan förändras hela tiden som person.
För det andra så tror jag att han vill matcha det med sin båt tatuering på vänstra överarmen! :)

Datum: 2014-01-14 | Tid: 23:19:00
Postat av Torsten

Jag vill bara påpeka (även fast jag absolut respekterar vad andra tror och tänker om denna tatuering) att vi från första början inte ens vet om hans "i cant change" betyder det alla tror att den betyder. Han har inte personligen gett någon förklaring till denna tatuering, det är bara alla som antagit och dragit en slutsats om att den handlar om sig själv och att "cant change". Det låter iof vettigt och förstår varför i princip alla i denna fandom tagit denna slutsats och antagit att det är det den står för... men för mig personligen verkar det som en lite för uppenbar betydelse... :)

Datum: 2014-01-15 | Tid: 03:17:05
Postat av Torsten

Haha såg nu mina extremt dåliga skickligheter vid tangentbordet och inser att en hel mening av min kommentar inte ens är förståelig så nu skriver jag den igen (fast med ordentlig svenska);

", det är bara alla som antagit och dragit en slutsats om att det handlar om Harry själv som person, och att han "can't change".

Datum: 2014-01-15 | Tid: 03:19:55
Postat av Frida

Jag har en fråga som jag skulle vilja ha svar på och det är hur det kommer gå till när killarna kommer till Sverige. Vad är det som gäller inne i arenan, vad är lämpligt att ha på sig och med sig? Osv. Tacksam för svar.

Datum: 2014-01-15 | Tid: 14:02:48
Blogg: http://hedenskogs.blogg.se/
Postat av Anonym

Följ mitt instagram konto :) @twerkhazza ! 71k.

Datum: 2014-01-15 | Tid: 16:25:24
Postat av Manja

Jag tror han gjorde det för att han insåg att nämen shit jag KAN förändras! och så ville han uppdatera sin kroppskonst. Kunde valt en annan del men när han nu tänkte det där med att kunna förändras så bara jo men varför inte här! och så får alla fans något att tänka på. Du är en riktig kluring du Harry!

Datum: 2014-01-15 | Tid: 17:23:05
Postat av Sara

Om man tror att Harry är gay betyder inte det att man inte skulle vara ett fan. De som tror att Harry är gay eller bi har lika rätt att tro det som alla som tror att han är straight, han har aldrig sagt vare sig det ena eller det andra.
Tatueringen betyder kanske att han insett saker han inte visste då han skaffade den förra. :)

Datum: 2014-01-15 | Tid: 17:36:44
Postat av Anonym

Såklart att man får tro att han är gay och det! Tyckte bara att i just det sammanhanget så verkade det som om den som skrev inte menade just så! Harry har sagt att är intresserad av tjejer!

Datum: 2014-01-15 | Tid: 18:53:36
Postat av ...

Såklart att man får tro att han är gay och det! Tyckte bara att i just det sammanhanget så verkade det som om den som skrev inte menade just så! Harry har sagt att är intresserad av tjejer!

Datum: 2014-01-15 | Tid: 18:54:21
Postat av Ilma

Till ovanstående som pratar om Harrys sexualitet:
Ni vet säkert vad Larry Stylinson är osv. Tänk efter lite. One Direction är världens största pojkband. Målgruppen för pojkband är oftast tjejer. Ni är medvetna om att allt som killarnarna är signade med ett management som VILL att de ska ha en bra image. Bra image=flera fans=mera pengar till skivbolaget/managementet. Vad tror ni skulle hända om Harry sa ''Jag är gay'' i en interjvu? De skulle förmodligen förlora en massa fans, folk i mediabrancsen skulle flippa ur & managementet (Modest) skulle förlora pengar. Allt som killarna berättar för oss är inte helt ärligt. Om ni inte tro mig rekomenderar jag att ni läser den här artikeln om Joe Jonas där han talar ut om att var med i ett pojkband & vad det innebär. www.vulture.com/2013/11/joe-jonas-talks-jonas-brothers.html

Missuppfatta mig inte nu, jag älskar grabbarna sjukt mycket, men ibland måste förstå att allt de säger/gör inte är ärligt.

Datum: 2014-01-15 | Tid: 20:52:57
Postat av Love 1d

Såklart att man får tro att han är gay, menar bara att jag tyckte att i det sammanhanget så verkade det inte som den som skrev menade så! Men det är bara hur jag uppfattade det! Sen så har harry sagt att han är intresserad av tjejer!

Datum: 2014-01-15 | Tid: 21:51:22
Postat av Love 1d

Såklart att man får tro att han är gay, menar bara att jag tyckte att i det sammanhanget så verkade det inte som den som skrev menade så! Men det är bara hur jag uppfattade det! Sen så har harry sagt att han är intresserad av tjejer!

Datum: 2014-01-15 | Tid: 21:51:23
Postat av love 1d

sorry

Datum: 2014-01-15 | Tid: 21:58:29
Postat av ...

äsch skitsamma, det var inget! älskar killarna jättemycket, men nu verkar jag som en stor idiot! alla får tycka vad dom vill och tro vad dom vill, jag ska inte bry mig något mer! alla har sina egna åsikter, så jag ber om ursäkt för den första komentaren!

Datum: 2014-01-15 | Tid: 22:04:46
Postat av glöm det jag sa, blablabla

glöm mina komentarer och gå vidare

Datum: 2014-01-15 | Tid: 22:13:11
Postat av Em

Eller så har han bara tröttnat på just den tatueringen! Det skulle ju inte direkt vara första gången han täcker över en gammal tatuering med en ny (tex svalorna täcker u över en gammal tatuering)

Datum: 2014-01-15 | Tid: 22:35:30
Postat av Anonym

Eller så har han bara tröttnat på den..? :)

Datum: 2014-01-16 | Tid: 13:42:45
Postat av Ilma

åh kram på er människor, ha era egna åsikter och stå för dem.

Datum: 2014-01-16 | Tid: 18:43:44
Postat av Mimmi

Jag älskade 'I can't change' tatueringen för den var så sann, aja, den nya är fin..

Datum: 2014-01-16 | Tid: 18:48:41

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?