Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Niall på Johnson Space Center

2014-08-22

   


Postat av Emma

Kollade precis igenom Fridas och Tanjas instagrams och fy vad jag är avundsjuk på er, jag vill också ha vänner som gillar att stalka kändisar, jag orkar inte vad kul ni verkar ha det. Ni är värda alltihopa helt klart tack för en fantastisk blogg som jag följt i flera år, all kärlek till er <3

Svar: Vad du är gullig, tack så hemskt mycket!! Jag och Tanja är så lyckligt lottade som funnit varann (genom One Direction om jag får tillägga) och har någon som är exakt likadan att göra allt tillsammans med. Tyvärr bor jag i Stockholm och hon i Göteborg men vi kommer på så många urlöjliga anledningar till varför vi måste åka till varann så vi ses ganska ofta iaf! Jag hoppas verkligen du hittar någon som gillar att stalka kändisar med dig för jag kan säga att Tanja är förmodligen det bästa som hänt mig! :) Kärlek till dig! <3 /Frida
OneDirectionSwe

Datum: 2014-08-23 | Tid: 00:20:41

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?