Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Vinn biljetter till konserten!

2014-04-13

Snart drar killarnas världsturné igång och i juni kommer de till Stockholm för att ha två konserter.
Skulle du vilja gå på en konsert men saknar biljetter? Då är detta din chans!

Webbutiken Fianora tävlar nu ut biljetter till en av sverigekonserterna. Det du ska göra för att vinna är att gå in på deras facebooksida och trycka på gilla, sedan ska du svara på en fråga om One Direction samt skriva en kort motivering om varför just du ska vinna.


Var med och tävla här: FiaNora
Priset är två stycken ståplatsbiljetter till konserten den 14 juni.
(resa & hotell ingår ej!)
 

Tävlingen pågår fram till 1 juni.
Lycka till directioners!


Postat av Anonym

Ok tack

Datum: 2014-04-13 | Tid: 21:08:33
Postat av 1DLOVER02

Omg ståplatser

Datum: 2014-04-13 | Tid: 21:14:47
Postat av 1DLOVER02

Vilken bra tävling

Datum: 2014-04-13 | Tid: 21:15:08
Postat av :)

Hej! Jag ska till London imorgon och undrar om jag har någon chans att se/träffa killarna?? Isåfall vart ska jag vara för att kanske kunna se dom? Skulle va jätte tacksam om ni svarade :)

Datum: 2014-04-14 | Tid: 08:54:35
Postat av :)

Hej! Jag ska till London imorgon och undrar om jag har någon chans att se/träffa killarna?? Isåfall vart ska jag vara för att kanske kunna se dom? Skulle va jätte tacksam om ni svarade :)

Datum: 2014-04-14 | Tid: 08:54:36
Postat av 1D

Hej jag kommer aldrig att få se killarna live! :'( pga har en sån svår nedsatt hörselskada :'( och jag fick inte ens gå på deras första konster och jag får inte gå på deras andra konster heller! :'( jag blir väldigt ledsen när jag ser att någon har laggt upp en video + bilder ifrån deras konster! :'( och jag hatar mitt liv! och jag kommer nog aldrig att få chansen att få träffa dom ens! :'( jag är väldigt ledsen som aldrig kommer att få se dom live eller få träffa dom! :'( men ni ska vara glada som slipper ha en sån svår nedsatt hörselskada och om jag ändå hade biljetter så skulle jag nog ge bort dom till någon annan som kan gå och se dom live! och även om jag gick på deras konster så skulle risken vara väldigt stor att jag skulle aldrig kunna höra igen någonsin! :'( så när killarna kommer hit till Sverige igen för andra gången så kommer jag igen som förra året sitta och lyssna på alla deras tre album hela dagen och inte tänka på att alla andra som har då redan varit på deras konster och kommer att lägga upp bilder + videos ifrån deras andra konster! :'( jag blir bara så leden när jag ser att jag aldrig kommer att få se dom eller någonsin höra dom sjunga live! :( kram ifrån en väldigt ledsen directioner! :'(♥

Svar: En dag kommer du att se/träffa dem. Ge inte upp, kära du :) ♥♥
OneDirectionSwe

Datum: 2014-06-04 | Tid: 20:54:51
Blogg: http://liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?