Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Låtlistan till WWAT

2014-04-26




Postat av Emilia

Jag ska gå den 13:e Juni och kan knappt bärga mig mer! Det kommer bli helt fantastiskt! Jag undrar om ni vet villa låtar 5 seconds of summer spelar som förband? Kram

Datum: 2014-04-26 | Tid: 10:09:05
Postat av Josephine Einarsson

Aaaahhh så taggad!! :D

Datum: 2014-04-26 | Tid: 17:25:56
Blogg: http://photomemorys.blogg.se/
Postat av Viktoria Norström

jag har två styckna röda stå-biljetter den 14:e (juni) till salu, och skulle behöva få dem sålda ganska snart. Kan inte ni göra ett "samlat" inlägg med oss som säljer biljetter i, skulle behövas ganska snart! Isf så säljer jag båda biljetterna för 1400:- (700:-/styck men helst tillsammans) och då finns avbeställningsskydd med i priset. Jag bor i Avesta så jag kan mötas upp här eller i närheten. Är man intresserad så kan man maila mig ([email protected]) :)

Datum: 2014-04-26 | Tid: 22:39:05
Postat av i love you boobear!

är det låtarna som ska spelas på konserten? jag kan knappt bärga mig att se dem i sommar.ska gå den 14 juni .

Datum: 2014-04-27 | Tid: 18:53:31

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?