Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Dagens bild 250913

2013-09-25



Postat av linn

hej jag undrar om VIP-paketen till konserten i Sverige. Jag har "Rock me" vilket betyder att man får gå in tidigare, men ska man köa ändå? Jag förstår inte riktigt hur det går till, kommer det finnas en ingång för endast VIP eller något sånt? tacksam för svar!

Svar: Det brukar finnas en speciell ingång för VIP :)
OneDirectionSwe

Datum: 2013-09-25 | Tid: 17:03:30
Postat av alex

säljer två One Direction biljetter - 208 rad 10! :)
skulle vara jätte snällt om ni hjälpte mig sprida detta?
ORDINARIE PRIS! (700kr)
KIK - thealexloveyou
:) xx

Datum: 2013-09-25 | Tid: 20:01:17
Blogg: http://xalexjansson.blogg.se
Postat av Lina

Jag har ståplats biljetter !!👌

Datum: 2013-09-25 | Tid: 20:29:20
Postat av Ellen

Jag har köpt biljetter till ståplats (röd) När blir man insläppta?

Datum: 2013-09-25 | Tid: 21:47:35
Postat av Anonym

Hej, jag höpte min biljet på biljettshop.se, vet ni någon fler som har gjort det för sen fick jag höra att det var en sämre sidan. Jag lämnade mial, så svara gärna så jag vet om jag ska va vaken&hemma 9:00 på lördag.

Datum: 2013-09-25 | Tid: 22:35:05
Postat av Julia

Hej!
Biljetterna som man köpte igår på american express är väll äkta..? Läste på Twitter att dom var fejk? Och så läste jag även att alla Rock Me VIP tog slut igår, är det oxå sant?:)

Svar: De är äkta :) Det släpps fler Rock Me-paket på lördag!
OneDirectionSwe

Datum: 2013-09-26 | Tid: 16:42:51
Postat av jennifer

hej, vet ni hur många Rock Me VIP det kommer finnas i Danmark? och om man köper en sån finns det chans att man kommer få stå i rutorna Y och Z (alltså dom längst bak) eller kommer man få plats i rutorna längre fram? måste man stå i kö längre för att hamna i rutorna där fram isåfall? :)
är väldigt tacksam för svar då jag är väldigt osäker på vilken biljett jag ska köpa :)

Datum: 2013-09-26 | Tid: 17:43:42
Postat av Alice

läs min blogg, kommentera i frågestunden och ha en bra dag <3

Datum: 2013-09-26 | Tid: 18:29:35
Blogg: http://nordens.blogg.se
Postat av kaffehörnan

Hejsan! Kaffehörnan här

Gillar du tävlingar och TE då har jag något till dig som du ej får missa.
Eller tävla till någon du håller kär.
Samarbete med sategu.se och sponsras av Gyllenekoppen Landskrona

Önskar dig en fin kväll, hoppas att se dig i tävlingen

Datum: 2013-09-26 | Tid: 19:13:02
Blogg: http://www.kaffehornan.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?