Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Angående konserterna i Stockholm 13 & 14 juni

2013-10-06

Hej!
 
Det är jättemånga som frågar massa frågor om konserterna i juni. Det är ingen brådska att få reda på information om de eftersom killarna inte ens börjat repetitionerna för WWA tour, än mindre avslutat sin pågående turné. Alla frågor ni har angående konserterna i Stockholm kommer att besvaras när det börjar närma sig showtime och mer information finns ute om eventet. Det gäller frågor om biljetterna, hur länge man borde köa, vilka låtar de ska spela osv. Jag kan förstå att vissa måste boka resor till och från Stockholm, men om ni är osäkra på när ni ska komma så föreslår jag att ni bokar de så ni har gott om tid både före och efter konserterna, eller helt enkelt väntar med att boka tills mer information om köer och konsertlängd och liknande finns.
Har ni några frågor som inte gäller konserterna är ni välkomna att ställa de i vår blogresponse. Vi svarar på frågorna så ofta vi kan.
 
Ha en fortsatt trevlig dag! 


Postat av Amanda

Jag har tre biljetter till den första konserten i friends arena (13:de)dessa biljetter är på parkett gul i fall att någon är intresserad så kika mig på Amanda_ohlsson så kan vi diskutera priset!

Datum: 2013-10-06 | Tid: 18:07:46
Postat av Malin

Jag har 2 biljetter till den 13 juni. Det är sittplatser bredvid varandra på läktare 3, sektion 336, kortsida. Maila mig på [email protected] om ni vill köpa. :)

Datum: 2013-10-07 | Tid: 13:28:32
Postat av Anonym

FINNS EN TJEJ OM TYP VET ALLT OM KONSERTERNA OCH BESVARAR FRÅGOR VIA HENNES ASK: ASK.FM/BJORRIS

Datum: 2013-10-07 | Tid: 17:18:57
Postat av Felicia Siecke

Hej, har försökt att leta upp er mejl på sidan men nu orkar jag inte leta längre så skriver här, men ni kanske skulle kunna svara på mail sen.
Har två biljetter över(vi köpte 4 och kommer bara använda 2)
De är upp parkett blue och till den 13. Mamma tjatar jätte mycket att vi måste sälja de och jag har försökt och de ligger ute på blogget o allt men ingen intresserad.
Vet att ni brukar ha en sån sak då ni hjälper till o sälja biljetterna senare och förstår om ni kanske inte kan göra ett inlägg nu bara för min skull...men om ni skulle kunna de, eller om ni känner någon som vill köpa de eller något för jag måste verkligen ha sålt de NU då min mamma är jätte arg. Vi kommer att sälja de för de pengarna vi köpte de för vilket är 635 kronor styck.
Ja...det var väll det...behöver verkligen hjälp me o sälja de!
Ni kan väll svara till min mejl så jag vet att ni läst det
[email protected]

Svar: Vi kommer att lägga ut ett inlägg med biljetter senare idag! När du ser inlägget, maila med mer detaljer om biljetten så har vi allt samlat på ett ställe :)
OneDirectionSwe

Datum: 2014-05-13 | Tid: 23:13:21

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?