Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

"One Directions första år" på tv!

2013-05-03



Postat av helen

Hej! JAG HAR EN BILJETTT SOM JAG FORTFARANDE INTE SÅLT!!! SÅ ÄR DET NÅGON SOM KAN TÄNKA SIG KÖPA EN BILJETT FÖR UNGEFÄR 450 KR ? VI KAN TRÄFFAS INNAN KONSERTEN! SKRIV OM NI ÄR INTRESSERADE MÅSTE SÄLJA DEN! ANNARS HAR MAN EN ARG MORSA! KOMMENTERA JAG ÄR INTRESSERAD HELEN OCH ERA FB OM NI VILL!

Datum: 2013-05-04 | Tid: 17:50:59
Postat av Ronjaahh

Hej! Hat ni tänkt på att one direction ha

Datum: 2013-05-05 | Tid: 12:16:37
Blogg: http://stylebyronjah.blogg.se
Postat av Sara

Tjejer vad som händer så är det viktigt att ni gör så att killarna kommer ihåg konserten i Sverige. Dansa som galningar under rock me dansa med personer ni inte känner ( det är okej att vara lite snuskig hehe ;) ) flasha dom sjung för låtar som inte är med på listan skrik ut roliga saker när dom inte sjunger, gör så att dom kommer ihåg deras första konsert i Sverige som den bästa för ljusstakarna var en grym idé men Danmark ska hålla upp hjärtan med danska flaggan på. Vi måste visa att vi är bättre så att dom vill ha fler konserter här vad sägs???? Xxxx

Datum: 2013-05-05 | Tid: 16:52:33
Postat av Matilda

Blöööh 9e är jag på gröna lund D:

Datum: 2013-05-05 | Tid: 20:18:18

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?