Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

One Direction på instagram

2013-05-01

@onedirection: Nothing like a good chicken chicken after a show.. 
 



Postat av .

Jag undrar bara om platserna: läktare sektion B är bra platser?

Svar: Jadå :)
OneDirectionSwe

Datum: 2013-05-01 | Tid: 23:57:21
Postat av Marja

Hej :) jag vet inte hur det är med er.. Men jag hoppas inte killarna blir attackerade av en massa fans när de kommer till Sverige som Harry har blivit både i Frankrike och i Belgium. :/

Datum: 2013-05-02 | Tid: 08:35:21
Blogg: http://missmb.devote.se
Postat av Bella

Jag är med och tävlar på TV3 och jag har inte fått något mejl eller samtal, tävlingen avslutades den 30/4 och dem på TV3 skulle höra av sig på mejl eller på mobilen dagen efter, igår då, 1/5 och så skulle Sony Music ringa 5 dagar senare till vinnaren. Är det någon mer som tävlar på TV3 och har inte fått något svar? Snälla måste får svar. Skriver från mobilen btw. :)

Datum: 2013-05-02 | Tid: 12:45:49
Postat av Alan

Amanda Bynes halvnaken - GossipGuy.se

Datum: 2013-05-02 | Tid: 17:55:15
Blogg: http://www.gossipguy.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?