Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

M&G Raleigh (22/6)

2013-06-24

 


Postat av Patricia

Hur hittar ni alla bilder? :)

Datum: 2013-06-24 | Tid: 22:25:02
Postat av angelica

måste erkännas att "what makes you beautiful" är den enda låten jag vet är deras, men när dom visade dokumentären om One Direction på tv så satt jag som klistrad, både på kvällen och morgonen efter när reprisen visades. jag har då aldrig sett maken charmigare pojkband, och jag bryr mig inte ett dugg om hurvida dom kan sjunga eller inte så länge dom är en sån fröjd för ögat! får man tycka så om man är 22 år gammal? ;)

Datum: 2013-06-25 | Tid: 02:05:35
Blogg: http://anglicatt.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?