Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Don't Let Me Go - Harry Styles

2013-06-14

 
Låten är skriven av Sam McCarthy och Harry!
 
UPDATE: Nej killarna ska inte "bryta upp". Låten skrevs för ett par månader sedan och bara för att Harry sjunger en låt betyder inte det att de kommer att splittras! Det är bara rykten!

 

 


Postat av -

Varför har han gjort en egen låt? :o

Datum: 2013-06-14 | Tid: 12:44:21
Postat av julia

OMG ska dom splittras ??? Dom ska ju vara lediga i 4 månader efter att deras film kommer ut å då kanske dom bestämmer att splittras !?? Varför skulle Harry annars ha gjort å spelat in en ny sång?? One direction ska splittras .....😱😢😭😪😥😰😓😩😫😨😲😔😌😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Datum: 2013-06-14 | Tid: 13:25:00
Postat av Anonym

Varför gör bara Harry en egen låt ? Då borde ju alla andra också få göra det ?!

Datum: 2013-06-14 | Tid: 13:30:46
Postat av Johanna

Men guud! Jag fattar inte! Dom är mitt liv!!:`( Harry sjunger inte bra när han sjunger ensam....... Splittras dom vet jag inte vad jag gör!!!:(

Datum: 2013-06-14 | Tid: 13:43:37
Postat av Anonym

One direction kommer säkert splittras :'(
Harry gör en egen låt...
Louis röker...
VI ALLA KOMMER DÖ :'(

Datum: 2013-06-14 | Tid: 13:57:29
Postat av Anonym

fett drygt av harry att göra en egen låt tycker jag. Dom fick frågan i en intervju för ett tag sen.

Om ni fick chansen att göra en egen låt skulle ni ta den? alla svarade nej. drygt att Harry gör det ändå.

Datum: 2013-06-14 | Tid: 13:58:20
Postat av Inga-Linn

Jag älskar låten!

Datum: 2013-06-14 | Tid: 14:00:52
Blogg: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Postat av Angelica

Jag tycker att låten är jättefin och alla här borde ta och lugna ner sig lite för att jag tror inte att One Direction skulle splittras innan sin stora stadium tour och One Direction kommer att hålla ihop ett bra tag till <3

Datum: 2013-06-14 | Tid: 14:12:03
Blogg: http://angelangieee.blogg.se
Postat av capture101

låten är jätte vacker!! Lugna ner er och njut av den istället.

Datum: 2013-06-14 | Tid: 14:44:38
Postat av Emma

Tjejer ta det lungt. Dom ska inte splittras. Jag hörde låten först i morse och blev lika orolig som ni. Men dom ska inte splittras!
Där imot visste jag inte att Louis röker. Ni som vet gör han det? Är lite förvånad över det men jag vet inte vad/vem jag ska lita på.

Datum: 2013-06-14 | Tid: 15:28:50
Blogg: http://annorlundaemma.blogg.se
Postat av Anna

Asdfghjkl, så otroligt vacker låt! ♥

Datum: 2013-06-14 | Tid: 15:46:01
Blogg: http://www.annajca.blogg.se
Postat av Ebba

De ska nog inte splittras. Men förstår ändå inte varför Harry gör låten själv...? Aja, visste inte heller något om att Louis röker? Är ni säkra på att det inte bara är rykten?

Datum: 2013-06-14 | Tid: 15:56:39
Postat av dana

denhär låten är bara en demo vilket betyder att andra artister ska kunna köpa den här låten o Harry sjuger i den för att de ska få höra på ett ungefär hur låten kommer att låta om de köper den

Datum: 2013-06-14 | Tid: 16:43:26
Postat av Moa

Han får väl göra en egen låt om han vill? Det spelar väl ingen roll och han kanske bara skrev den för att han hade tid och inget annat att göra

Datum: 2013-06-14 | Tid: 16:50:57
Postat av Ebba

Hallå!?! Är det sant att Louis röker?

Datum: 2013-06-14 | Tid: 17:12:26
Postat av AMANDA

Är skit beskviken på Harry för han gjorde en egen låt :( Men det måste ju inte betyda att killarna ska splittras, vilket de inte ska göra.. plus att de ska ha en stadium tour nästa år. Sluta snacka bullshit! Tror inte det är sant men låt Louis röka om han vill det, han får göra precis vad han vill.

Datum: 2013-06-14 | Tid: 17:28:11
Postat av Rebecca

Asså hur kan ni ens kalla er Directioner om ni ska klaga hela tiden på vad killarna gör. Directioners ska STÖTTA killarna inte klaga på de hela tiden vilket vissa tydligen bara kan göra. Nej jag klagar inte bara på er som skriver kommentarerna utan även på andra Directioners ute i världen som skriver precis samma sak som ni här. Jag menar hur kan ni ens skriva "Nej, Harry sjunger inte bra ensam han måste vara i bandet, Nu splittras de" Han sjunger sjukt bra & de trodde jag ni visste eftersom ni följer en 1D blogg & killarna liv & flera av er har säkert varit på deras konsert & så KLAGAR NI PÅ HAN FÖR EN ENDA LÅT!!

Ni ser Louis hålla i en cigarett men ni vet inte ens om det är sant & ni flippar ut totalt. Lugna ner er. Och vaddå? Så om Harry hjälper en annan person med en låt så betyder det ju inte att de ska splittras, Eller hur?

Hur som helst, Om nu Louis skulle testa röka så får han det, Okej? Han vet själv att det inte är bra för han själv men det är han som bestämmer över sitt liv inte någon annan!

Vill Harry hjälpa en person med en låt, LÅT HAN!
Jag tycker låten är grymt bra & istället för att klaga på han för att han valde att göra denna låten så kan ni väl lära er att uppskatta någonting & hans vackra röst i låten!

Jag är riktigt arg nu på er faktiskt, visst jag känner inte er men hur kan man ens skriva så? Ni borde skämmas.

Visst, skriv vad ni vill till mig nu, Varför inte klaga på mig med nu?, För vet ni vad? Jag bryr mig inte om vad ni säger om mig, men när ni snackar skit om killarna så blir jag bara sjukt arg på er.

Datum: 2013-06-14 | Tid: 17:58:14
Postat av elie

Det känns alltid sm om Harry favoriseras så himmmmmmmmmmmmmmmmmla mkt!!
Jag älskar alla i One Direction och stöttar dem alltid men det känns alltid som om allt handlar om Harry och det stör mig jätte mkt.

Datum: 2013-06-14 | Tid: 18:16:39
Postat av Johanna

Jag håller med Elie, Harry är typ den enda som media verkligen bryr sig om!:/

Datum: 2013-06-14 | Tid: 20:35:26
Postat av Bea

Jag har hört att de var en låt som harry var med och skrev på, till deras nya skiva, men den kom inte med på skivan.

De har ju skrivit ett avtal att den som gör låten, tjänar mest..
De ska i alla fall inte splittras, för deras kontrakt har fortfarande 2 år kvar :)

Datum: 2013-06-14 | Tid: 22:31:26
Postat av Matilda

Men omg, de ska inte splittras. De har ju just meddelat att de ska släppa ett album och åka på en turné 2014. De skulle inte direkt splittra på sig och skita i turnén och sina fans, right? Sen ni som kallar er directioners och sen klagar på killarna, varför? Directioners ska vara glada för killarna och stötta dem. De får redan så mycket skit, så jag förstår inte varför vissa "directioners" också ska klaga på dem. Var bara glad för killarna och finns där för dem.

Datum: 2013-06-15 | Tid: 00:32:44
Postat av elin

vet inte om det är sant men det är många som säger att han skrev den när hans vän/kusin gick bort. Låten är iaf sjukt fin!!

Datum: 2013-06-15 | Tid: 09:50:33
Postat av Ebba

Rebecca: Ta ett chill-pill! Det är minst lika fel att klaga på andra inom Directioner-familjen. Du borde kanske röka, tydligen slappnar man av då, och det behöver du verkligen.

Datum: 2013-06-15 | Tid: 13:44:17
Postat av Soff

Det Rebecca skrev är så sant. Läs och ta åt er av det hon skrev! Vi ska ju stötta killarna, de är fan människor, precis som vi. Man bestämmer själv hur man vill leva sitt liv. Inget mer om saken.



Och till Ebba, är du seriös med det du skrev??? Kanske ska läsa igenom din text och fundera ordentligt på vadå skrev lilla gumman. Skäms du inte?

Datum: 2013-06-16 | Tid: 00:51:17
Postat av Andrea

Jag älskar låten ❤ lyssnar på den hela tiden, hans röst får mig att rysa, han är magisk...

Va bara nöjda att ni får en till låt att lyssna på, den är fantastisk, sluta hata..

Datum: 2013-06-16 | Tid: 12:25:03
Postat av Ebba

Soff och Rebecca: Okej, lite faktiskt. Det var fel att skriva en sådan spydig kommentar, förlåt Rebecca. Hoppas ursäkten godtas.

Datum: 2013-06-16 | Tid: 18:29:32
Postat av WTF???

VA ******************* RÖKR LOU?????????????? MITT **************** LIV ÄR FÖRSTÖRT...

Datum: 2013-08-02 | Tid: 17:48:17

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?